Camping Medulin, Kroatie

ik kom ook uit utrecht maar stap in amsterdam op met 2 vriendinnen 17 juli!
X Ande

ik kom ook uit utrecht maar stap op in amsterdam met 2 vriendinne 17 juli
X Ande

ja ik kom ook uit utrecht maar stap op in amsterdam met 2 vriendinnen wij gaan van 17-07 tot 27-07
X Ande

hej,

ik ga ook de 17e tot de 27e, ga jij ook met x-travel? heb jij toevallig nog wat info over dingen die je daar kan doen?

mssls jasper
blaatje@chello.nl

zijn er ook nog lui die vanaf 8 augustus vertrekke naar camping medulin, we zijn met een 16 man ofzo en het word egt gruwelijk weetik nual:)

wij gaan de 7e aug… met de bus!!! wij vertrekken vanuit utrecht…

wie weet tot in kroatie:P:P

relaxed:) in iedergeval nederlanders met hoeveel mense gaan jullie vast tot daar word egt wel dik feeste weetik zeker(A)

wij gaan maar met zn 4 tjes…

Ik vertrek samen met mn vriendin 31 juli voor 17 dagen. We stappen in Eindhoven op. Nog meer mensen die daar vertrekken op die datum?Groeten Remon

Hee !
Ik ga 24 juli 10 dagen, met een vriendin!
Vanuit Utrecht!
Gaat vet worden !!
Liefs, Xx Jessy

Ik ga samen met een vriendin 1 augustus met beachmasters naar medulin!

Ik ga samen met een vriendin 1 augustus naar medulin via beachmasters. Wij zitten in een mobile home :slight_smile:

gaan er ook mensen 21 augustus ? (A)

Hier nog iemand die de 7e weggaat, samen met een vriendin, vanaf rotjeknor .
Nu al zin an!!! Al ben ik redelijk blut dus moet mn ouders lief aan gaan kijken :mad:

Sorry :wave: dan ben ik er nog wel . . ga geloof de 22ste weer richting huis. Ik zal zwaaien haha

Wat ik me net zat af te vragen . . .er staat matrassen . . .toch ook wel een kussen he. . .dat is zo verrot meesjouwen in de bus (a)

ik ga ook 7 augustus naar camping medulin dus tot de opstapplek overmorgen he utrecht:D:D haha

gr marieke

zin an :d

En hier nog iemand xD Wij stappen op in Eindhoven…

Nog mensen hier van toen???