Camping Medulin, Kroatie

turlijk(A)

was echt tegek!:d

Nogal . . waar stonden jullie ergens???

ummzz wij hadden tent nummer 51 52 53 en 61 geloof ik…

haha geloof je :slight_smile: Dat was in de buurt. . . feesttent 29 (a)

hahahah jah wist het even neit meer zekerss maar ik had het goed:P:P feesttent 29 umzzz, kan me zo niet herrinneren wie je bent hahahahah!!! :cool:

Geen idee of ik jullie gespot heb eigenlijk. . .er stond daar ergens wel iemand. Dacht ik . . . :slight_smile:

hahaha jah er stonden er wel meerdere hahahahaha(A)

Ik ga samen met een vriendin 13 t/m 25 juli naar camping Medulin :slight_smile:
Allebei 18 jaar.

xxx, Fleur

ik ga met n vriend van mij als vrijgezel naar camping medulin van 2 tot 18 juli 2oo7:teeth:

wie gaat er nog meer?:biggrin::arrow:

ik. :]

Zelfde datums.

hee ik ga volgende week vrijdag met mn vriend naar Medulin !

ik ben er ook geweest, vond het echt leuk:D
Nog een tip qua uitgaan: Cafe Marina
Echt heel gezellig cafeetje met dansvloer, zithoeken, naast dansmuziek ook rockmuziek etc
Verder ben ik in imperial en summerclub geweest, summerclub vond ik zelf niks maar dat lag aan de muziek (techno enzo)

zeer vieze camping, veel lawaai zijn er weggevlucht. de boulevard is erg gezellig en op de camping vlakbij het duikcentrum zijn heerlijke hamburgers te koop, moet je hebben gegeten.
Maar het sianitair, bah. Sommige hokken waren al wel een jaar niet schoongemaakt. koud water, douchhokken vol met zand en dennennaalden. Hurktoiletten zijn met schoenen aan goed te doen. 1 nieuw hok aan het begin van de camping waar het dan ook erg druk is.

Hey, wij zijn twee meiden van 18 en 19 en wij gaan van 14 juli tot en met 23 juli naar Camping Meduling! EN WE HEBBEN ER VET ZIN IN!! PARTY!!

aaijj, ik zit nog te twijfelen of ik daar wel of niet heen moet. ben al vet laat:disgust: maar evegoed:slywink: