Heej wij (5 jongens 4 van 18 een van 19) gaan binnekort (maandag) ook naar Camping Medulin… We vertrekken dus met de bus vanuit Eindhoven daarheen :)…
Maar ff een vraag aan andere die er al eerder zijn geweest…hoe zijn de prijzen…altijd belangrijk natuurlijk…en ow ja volgens ons geilen ze daar op Euri’s is dat ook zo of wordt je dan afgezet??
De verwachtingen zijn goed…maandag 19/07 (vertrekdatum van ons) is het daar volop zon met 35 graden nu is het nog rond de 26-27 graden maar dat loopt dus op… BETERZZZZ
over de prijzen… alles is daar heel goedkoop, op t marktje natuurlijk afdingen. En nee ze geilen daar niet op euri’s, sterker nog, je kan er niet eens mee betalen!!! dus wordt je ook niet afgezet!!
wij vertrekken ook maandag 19 juli vanuit utrecht! wij gaan met holiday express en jullie??? voor t geval dat jullie daar ook mee gaan, we zitten in bus 21 dus misschien tot in de bus! en anders zien we mekaar op de camping!!!
kussie Linda en Judith!
O ja juut is bezet dus afblijven,maar Linnie is hartstikke single!!
Ah ok bedankt voor info… Wij gaan met Travel Express (traxxs) en de bus zou ik totaal niet weten heb de “tickets” niet zie ik daar wel haha…en inderdaad dan zullen we elkaar vast wel tegen komen op de camping ook al zullen we dat niet van elkaar weten…
Allereerst wens ik jullie een héél prettige vakantie in Medulin in Istrie in…Kroatie…
Moet wel lukken met zoveel enthousiasme.
Aangezien “Kroatie” (nog ??) geen eigen rubriek hier heeft op Wereldwijzer heb ik met plezier jullie gastvrijheid gegeven op het “Italie-forum”, maar vanwege de overzichtelijkheid van dit forum ga ik deze sub-rubriek betreffende Kroatie binnenkort (laten we zeggen over een paar weken , als jullie weer terug zijn uit KROATIE) verhuizen naar:
“Europa Algemeen” van Wereldwijzer.nl
De hier geplaatste bijdragen (ook de toekomstige) gaan niet verloren , maar verhuizen alleen maar.
Met vriendelijke groeten van
Arturo R. , beheerder Italie-forum,
die jullie gaarne verwijst naar een website boordevol info over een schitterende camping Medulin, in Istrie , in…Kroatie …, in Kroatie dat net als La bella Italia …een onafhankelijk en prachtig land is én dat deel is sinds 1 mei van de €uropese Unie. Viva €uropa. Ciao!
Ik ga met een groep vrienden en een vriendin op 31 juli naar kroatie, We zitten in een villa op 6 kilometer van porec en 6 kilometer van medulin.
Zijn er meer mensen die met het vliegtuig gaan op de 31ste, wel een beroerde tijd om 19.50 vertrekken.
Ik ga samen met een vriendin 2 aug. vertrekken (voor 17 dagen) naar Medulin, nog mensen die dan gaan?? Wij vertrekken vanuit Zwolle! Nog een weekje! Ole, ole,ole!
ola mensen…
ik ga van 9 tot 19 augustus samen met een vriendin ( beiden 17 lentes jong) naar camping medulin met ( respectievelijk) reisorganisatie traxxx…
ik vroeg me af…( zoals vele anderen) wie er gaan!.. en of mensen die al enige medulin-ervaring hebben even de hele 411 over medulin kunnen geven…in de reisgids…waar medulin natuurlijk beschreven wordt als hemel op aarde…staan dus alleen positieve dingen, dus de kritieken zijn ook welkom… en ik houdt niet zo van hardhouse etc.etc. is er dan nog een leuke tent over? ik hoop dat er uberhaupt iemand is die op dit forum nog wat post…alle info is welkom,
groetjes en tot daar!
ginger
Heey ik ben net terug van Medulin…(zo’n 2uur nou) en ik kan je een ding zeggen het was egt een super vakantie…alleen jammer van de douches ze zijn elke dag koud en dan bedoel ik ook egt koud… verder als je met de excursies mee gaat moet je er rekening mee houden dat het niet allemaal vlekkeloos geregeld is…heb namelijk drie kwartier op een bus moeten wachten…(dit was overigens naar de Dutch Night)
een echte aanrader van de ‘excursies’ is duidelijk de dutch night…wat verder van discotheken betreft… wij vonden de Imperial een heel brute zaak…niet altijd druk zeg maar alleen op zaterdag maar verder wel relaxed… owja nog een tip als je naar de schuimparty in de summerclub gaat ik zou een beetje oppassen met het schuim zijn namelijk een aantal mensen naar het ziekenhuis gemoeten omdat ze hoornvliesontsteking hadden opgelopen en dus niet veel meer zagen maar het is wel een hele vette vakantie geweest dat wel…
ga ik zeer binnenkort deze sub-rubriek hier verplaatsen naar “Europa Algemeen”, het mooie Kroatie is wel deel van Europa, maar niet van
La Bella Italia… :o
Mi scusi (Italiaans voor: “neemt U het mij niet kwalijk”)
Ja het moest er eens van komen…(van dat verplaatsen dus van de rubriek over die mooie (misschien de allermooiste ???) Bo!)) camping in Europa ,die blijkbaar niet in Toscana (…) in La bella Italia, ligt maar in Kroatie.
Hoog tijd m.i. dat Kroatie, net als Nederland, Italie (p.s.La Bella Italia), Frankrijk, etc. een eigen rubriek hier op Wereldwijzer.nl krijgt.
Met veel plezier het jeugdige enthousiasme over die camping Medulin gevolgd, maar Medulin ligt nou eenmaal niet in Italie. Vandaar dus deze verplaatsing van het Italie-forum naar “Europa Algemeen”.
Distinti Saluti
Arturo R. (beheerder Italie-forum)
P.S.
Caro Jeroen, ( beheerder van www.wereldwijzer.nl) :
Zoals gezegd:
Waarom alhier geen “Kroatie-forum” ?? en /of:
Waarom geen “Balkan-forum”?? of 'Voormalig Joegoslavie Forum"
Hoog tijd dat Kroatie, Montenegro, Bosnie-Herzegowiena, Servie, Voormalig Joegoslavisch Macedonie, Grieks Macedonie (Ja Griekenland zou ook op het Balkan-Forum thuis horen…) etc. etc., hoog tijd dat ook de nieuwe Europese landen eens apart vermeld worden op www.wereldwijzer.nl.