Vakantie Medulin (istrie)

je zou een mountainbike kunnen huren en daarmee een dagje naar pula kunnen gaan om ook nog wat cultuur te zien:D Je zou ook naar het onderste puntje van Istrië kunnen fietsen. Ik heb het ooit lopend gedaan vanuit Premantura. Je hebt eg een heel mooi uitzicht daar en je kunt er in een gezellig strandtentje wat te drinken kopen.

Heee!
Ik ben een meisje van 17…
& ik ga van 22 juli tot 29 juli naar camping Medulin :slight_smile:
Samen met mijn ouders en een vriendin van mij…
maar ik had een vraagje, mijn vriendin en ik zijn allebei 17,
komen we wel gewoon in die discotheek op de camping of zijn ze daar streng?

xx

heey heey,
zat even al jullie berichten te lezen, ik moet zeggen krijg er al aardig zin in, ik ga ook naar Kroatië en ga naar de camping medulin :laugh: zoals meerdere, hahaha.

dus wie weet tot daar!!!

hehe, ja ik heb er ook erg zin in, maandag gaan we die kant op :slight_smile:

Ik denk dat het wel een beetje meevalt hoor… gewoon geen id meenemen naar die discotheek… misschien is de toegeang zelfs wel vanaf 16 ofzo…

wanneer ga je heen dan?

wij gaan van 7 aug tot de 17e… en jullie?

heeel veel plezezier!!!

daar heb je gelijk in, ik heb inmiddels ook al kuna’s gehaald. en daar zie ik dan wel verder

24 juli tot 9 augustus… gaan best veel mensen pas in augustus heen geloof ik…

jah wat ik zo lees!!!

maar is niet erg hoe meer zielen hoe meer vreugde:P

Heeejjjj!! Ik zou graag nog wat reacties zien van mensen die er deze zomer zijn geweest :slight_smile: Nog leuke dingen gedaan/beleefd? xx

over 2 weken zal ik je die met alle plezier geven :smiley:

Ok deal!! Ik ga pas 15 augustus en heb echt geen flauw idee hoe die week zal gaan verlopen :wink:

hallo mensjes!! ik zit nu in medulin het is hier heeel warm zeker rond de 35 graden en vollop zon!! ben naar venetie geweest met gogo zeker een aanrader!! verder kan je hier heel lekker eten voor niet teveel geld… pinautomaten zijn er genoeg… ik zit in appartementen ai pini allemaal heel goed verzorgt… ik laat snel weer van me horen!!ž

Grtz…

@Danny,
Heb je nog tips voor diegene die nog naar Medulin gaan? Bijvoorbeeld dingen die we niet moeten vergeten mee te nemen en juist moeten doen daar?
Wat vind jij van de camping, het verblijf daar en het sanitair?

groeten Remon, vertrekt 31 juli voor 17 dagen…

neem vooral goede zonnebrand mee haha en asprientjes altijd handig voor als je eten niet goed valt… en prikweg voor muggensteken dat ben ik vergeten en heb der wel last van :stuck_out_tongue: op de camping ben ik niet geweest ik zit in appartementen ai pini tegenover hotel belvedere… dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik hier kom voor ik weer thuis ben dus fijne vakantie allemaal en veel plezier!!

Grtzz

Medulin 2006 wordt helemaal te waus! 10 dagen vanaf 24 juli met de bus!!! Kunnen de mensen die daar al zijn het pils vast koud zetten?!

Sir BlackBetty en de Squire…

Wil jij het bier voor mij alvast koud zetten…
Ik ga van 31 juli t/m 17 augustus naar camping Medulin.

GreetZ

@ pinda,
Waar vertrek je? Ik vertrek samen met mn vriendin ook de 31e voor 17 dagen naar camping medulin. Wij vertrekken vanaf eindhoven.