Vakantie Maleisie

:dag:Hallo, mijn naam is Paul en ik ben plannen aan het maken voor een reisje naar Maleisie (evt thailand uitstapje) ik hou een beetje van gezelligheid en cultuur avontuur,zon de gedachte is om 1/2 januari/ februari 2013 daar heen te gaan ( tijd is speculatief ,staat nog niet helemaal vast) wil eigenlijk de reis ,bijna zelf samen stellen misschien gaan er ook meer mensen die kant uit dan hoor ik dat graag , groetjes alle

Hallo azie gangers
Bij mij nederlandse man en Thaise echtgenote staat de koffie klaar als je langs wil komen.
Kijk op onze website www.nederlandersinudonthanicity.nl
Wij wonen in Udonthani 50 km van Laos.
doei doei Lowy en Honnybee Cremers

Hallo Paul,
ik reageer even omdat ik zelfstandig reisagent ben en voor jou (en je reisgenoten) een leuke Maleisië-reis kan boeken. Ik ben 35 en werk vanuit huis. Geen wachttijden, geen kleine lettertjes. Ik werk samen met o.a. de Jong Intra Vakanties, Holland International, Travel Trend, etc… allemaal gerenommeerde reisorganisaties. Als je via mij een reis boekt, betaal je zeker niet meer dan via andere boekingssites/reisbureaus en bovendien boek je veilig want alle reisorganisaties alsook mijn eigen reisbureau zijn aangesloten bij ANVR, SGR en Calamiteitenfonds. Enige extra kosten: 30 euro administratiekosten (30 euro per boeking). Alle offertes zijn gratis en vrijblijvend.
Een 16-daagse busrondreis in Maleisië, inclusief vlucht, kan al vanaf 1.600 euro per persoon (op basis van 2-persoonskamer). Voor meer info & inspiratie, kijk even op mijn website www.halisetours.com of stuur een mail naar info@halisetours.com of bel even met 0625-448870. Bedankt voor je vertrouwen in halisetours! Groetjes, Lis