Ik heb net besloten dat ik graag nog deze zomer +/- 4 weken naar Maleisië wil. Ik heb het verder nog niet ingevuld, omdat ik dit graag samen met mijn reisgenootje wil gaan doen! Mijn plan is om low-budget te gaan backpacken en om zo min mogelijk van te voren te plannen. Eventueel couchsurfen lijkt me ook wel gaaf. Ik heb nog nooit eerder op deze manier gereisd, maar het lijkt me een leuke uitdaging!
Wie ben ik? Ik ben Sarah, 21 jaar, student uit Utrecht. Ik hou van een vakantie met veel variatie. Actief, stedentripjes, maar 2 dagen op een mooi eiland vertoeven, vind ik ook helemaal top! Ik wil dus graag veel gaan zien, afgewisseld met de nodige ontspanning.
Wie ben jij? m/v tussen de 20 en 25 jaar, die zich kan vinden in mijn reisideeën en vrij is in de maand juli en/of augustus.
Wie wil er graag met mij deze mooie reis gaan maken?
Dit lijkt mij een hele leuke reis. Voor mij is het ook helemaal nieuw eerlijk gezegd. Het verste wat ik toe nu toe op vakantie ben geweest is Griekenland. Maar zou super graag zo een reis willen maken. Al vind ik het wel erg spannend op deze manier. Ik ben Silvie en ben 20 jaar kom uit maastricht en ben als het goed is eind juni klaar met mijn opleiding. Dus vanaf juli zou ik vrij zijn.
Het ligt er wel een beetje aan hoeveel het ongeveer allemaal gaat kosten, want ik heb geen oneindig budget.
Ik heb zelf ook bijna geen ervaring met dit soort reizen, maar ik denk dat je met een reisgenootje en een lonely planet al een heel eind komt! (ik ken genoeg mensen die op deze manier een onvergetelijke reis hebben gemaakt)
Ik heb zelf ook niet zo’n groot budget, maar los van het ticket kun je het natuurlijk zo goedkoop maken als je zelf wilt. Een hostel met zn 2en is niet zo duur en bijv. couchsurfen kost helemaal niks. Ik ben verder ook niet van plan om in dure hotels te zitten en elke avond te dineren in een restaurant
Als het goed is heb ik nog tot 26 juni colleges. Het liefst wil ik daarna gelijk weg, omdat de tickets volgens mij dan nog net iets goedkoper zijn. (heb net even rond zitten surfen) Wanneer ben jij precies vrij?
Waarom wil je naar Maleisië? Als je nog niet in Thailand, Laos, Vietnam of Cambodja bent geweest zou ik die eerder aan je aanraden. Deze landen zijn goedkoper om in te reizen en in deze landen vind je meer highlights dan in Maleisië. Maleisië heeft qua natuur minder te bieden en eigenlijk qua cultuur ook. Wel heeft het erg mooie eilanden. Dus het ligt ook een beetje aan je interesses.
Ik ben me nu aan het orienteren op een vakantie in Maleisie, ik zou eerst ergens anders heengaan, maar door omstandigheden gaat die vakantie niet meer door. Maleisie leek mij ook een mooi en interessant land om doorheen te reizen. Vorig jaar ben ik anderhalve maand door Ecuador getrokken en dat is hartstikke goed bevallen.
Hoe staat het nu met jou plannen? Zelf heb ik nog niks gepland of geboekt, maar ben wel van plan binnenkort te boeken aangezien de tickets steeds duurder worden.
Nog even over mezelf: Ik ben Jelle, 21 jaar en studeer in Tilburg.
ik zou wel met je mee willen! Even contact via mail of msn? Ik ben trouwens Willemijn en over een aantal weken 20. Ik studeer op het moment geschiedenis en heb al wat backpack-ervaring