Vakantie maatje

Hallo, mijn naam is Bettina (25jr) en kom uit Gelderland. Ik ben op zoek naar een vlotte, spontane meid (of een leuk groepje), beetje van mijn leeftijd, die houdt van lekker stappen maar ook cultureel doen! Ik wil voor de zomer een x een lang weekend Londen doen en na de zomer een wat verdere reis maken… Ik zou graag naar Australie willen, maar dit is uiteraard bespreekbaar! Wellicht is het leuk om beide tripjes samen te maken, om te kijken tijdens een lang weekend Londen of het klikt!

Landen waar ik al eens ben geweest zijn; New York, Mexico, Aruba, Spanje, Frankrijk, Duitsland en uiteraard Center Parks in NL :teeth:

Interesse? Laat een berichtje achter…

Groetjes Bettina :dag:

Hee Bettina,
Mijn naam is Linda, 23 jaar en woon in een dorp in Overijssel.
Ik wil in oktober voor 3 maanden naar Australië en zoek nog iemand om de reis mee te beginnen en wieweet voor langere tijd mee te reizen. Ik ben echt een groentje wat het reizen betreft. De verste ‘verre’ reis zonder organisatie of ouders etc. is naar Barcelona samen met een vriendin. Maar ik heb ontzettend veel zin om de verre reis te maken.
Even wat over mij:

• Sinds een jaar afgestudeerd als verpleegkundige
  • Redelijk sportief, in ieder geval avontuurlijk ingesteld
  • Spontaan, hou van gezelligheid
  • Hou van een uitdaging
  • Open minded/flexibel

Wat zijn jouw plannen in Australië? Weet je al hoelang je er wilt blijven en wat je wilt zien?

Groetjes Linda

Hallo,

Ik lees hier oktober australie en mijn interesse is gewekt! Ik ga namelijk de hele maand oktober naar australie. Ben er al wel 2 x eerder geweest met mijn ouders maar ik ga nu voor het eerst alleen weg. Super veel zin in natuurlijk! Wat zijn jullie plannen?

Groetjes nancy

Hoi, Ik zou in september graag wat verder weg willen liefst naar Azië. Lijk je dit wat?
Ik ben Irene en ben 24. Woon in Eindhoven en werk fulltime als verpleegkundige. Groetjes, Irene