Australië okt2013

Hee!

Mijn naam is Linda en ben 23 jaar.
In oktober dit jaar wil ik voor 3 maanden naar Australië toe. Ik heb dit idee al heel lang en nu ga ik het dan ook daadwerkelijk doen! Ik heb alleen nog nooit zo’n verre en lange reis alleen gemaakt en het lijkt me daarom fijn en natuurlijk ook gezellig om dit samen met iemand te doen. In ieder geval de reis en als het klikt kunnen we samen ook verder reizen natuurlijk. Ik weet ongeveer wel wat ik wil zien, maar kan altijd daarvan afwijken. Dat lijkt me ook het leuke van backpacken, het niet te veel plannen en zien wat er gebeurt.

Over mij:

• Ben sinds een jaar verpleegkundige
  • Sociaal, gezellig… Ga graag met vrienden weg
  • Tot nu toe alleen binnen Europa gereisd
  • Open minded
  • Flexibel
  • Reislustig
  • Enthousiast

Als het jou ook leuk lijkt om samen met mij te reizen, laat dan even een berichtje achter :slight_smile:
Groetjes Linda

Hey Linda,

Mijn naam is Laura en ik ben ook 23 jaar. Vorig jaar heb ik mijn opleiding communicatie afgerond en ook ik ben van plan om langere tijd naar Australië/Nieuw Zeeland te gaan om te reizen en te werken. Nu ben ik op zoek naar iemand om in ieder geval de eerste weken/maand mee samen te reizen. Drie jaar geleden ben ik al een half jaar in Zuid-Afrika geweest en nu kriebelt het weer om een tijdje op reis te gaan. Ik heb al veel informatie opgezocht, maar nog geen concreet plan.

Je mag mij anders wel even mailen, zodat we ideeën uit kunnen wisselen. Mijn e-mailadres is laura_assen@hotmail.com.

Groetjes Laura

Hey Linda,

Ik zoek ook een reisgenoot en lijkt me leuk om samen met iemand te reizen. Ik ben een jongeman van 35 jaar. Mijn plan is ook om rond september/oktober naar Australië te gaan voor een paar maanden. Beetje rondreizen met eigen vervoer lijkt me tof om te doen. Verder ben ik relax ingesteld en easy going. Lijkt me leuk om een reisgenoot te vinden. Doe ik toch liever als alleen.

groetjes,
martin