Reisgenootje Australie okt/nov/dec 2011

Hoi!

Ik ben Linda, 22 jaar, voetbalster, afgestudeerd aan de Calo Zwolle (sportmanagement) en wil graag in oktober op reis naar Australië. Ik wil daar voor ongeveer 3 maanden gaan rondreizen. De oostkust en Sydney wil ik graag zien, maar daarnaast wil ook zeker de Australische natuur bewonderen, dus wat verder van de oostkust af!
Het lijkt me leuk om dit samen met iemand te doen. Dus ben je ook rond de 22 jaar en lijkt je dit ook leuk? Ik hoor het graag.

Groetjes!

Hey Linda,

Ik ben 23 jaar woont in Den Haag en studeer Logistiek en Economie in Rotterdam. Voor de minor ben ik nu in Tasmanie (juli - eerste week november 2011) en in de zomervakantie (november - februari) wil ik gaan reizen in Australie en Azie.

Ik wil ook de oostkust gaan afreizen tot met 16 januari, maar heb nog geen concrete plannen. Daarna ga ik nog voor 5 dagen naar Dubai en Abu Dhabi (ik vlieg van Brisbane). Ik weet niet of je nog steeds een reisgenoot zoek, zoja ik zou wel samen met jou willen reizen. Ik hoop snel iets van je te horen.

Groetjes,

Mo

Hallo Linda,

ben je al in Australie? Ik zit momenteel rondom Sydney, hier ben ik 4 weken en daarna ga ik met een camper reizen samen met mijn vriend. Ik heb zelf ook 2 jaar Calo gedaan en daarna SPH. Het lijkt mij gezellig om met jou wat te gaan ondernemen.

gr hanne