Haiiii…:dag:
Ik ga in oktober 2013 voor 2 á 3 maanden naar Australie.
Ben nog aan het uitzoeken waar ik precies naartoe wil, maar ik wil niet teveel van tevoren vastleggen.
Als ik het ergens leuk vind, wil ik er kunnen blijven en zo niet… op naar de volgende plek!
Het lijkt me fijn om de reis samen met iemand te beginnen… Later kunnen we dan altijd kijken of we samen verder gaan of onze eigen weg verder gaan.
In het kort wat over mezelf:
Ik ben Daniela, 26 jaar en kom uit het oosten van het land.
Ben sportief (voetbal, maar vind heel veel sporten leuk), hou van uitdaging en gezelligheid.
Hou van festivals, stappen, lekker uit eten gaan, terrasje pakken en leuke dingen doen met vriendinnen.
Lijkt me heerlijk om verschillende mensen te ontmoeten en vooral veel actieve dingen te doen!
Daarnaast voel ik me op m’n gemak bij mensen die open-minded zijn en humor hebben :-)…
Denk je nu… JAAAAA!! dat past bij mij!! Let me know 
Hee Daniela,
Ik wil ook in oktober naar Australië, voor 3 maanden dan! Het lijkt mij wel fijn en gezellig natuurlijk om de reis samen met iemand te beginnen en wat jij ook zegt, misschien samen verder gaan als het klikt.
Even over mijzelf… Ik ben Linda, 23 jaar, woon ook in het oosten. Ben redelijk sportief, hou van een uitdaging, lekker actief bezig zijn, maar een dag relaxen vind ik ook heerlijk. In Australië wil ik veel zien en ook veel mensen leren kennen.
Ik heb sinds vandaag ook een profiel op deze site, dus wil je meer weten laat dan een berichtje achter 
Groetjes!
Haaai,
ben aan het rondkijken naar leuke reisbestemmingen in oktober, voor max. 2 maand
Vroeg me af of je al hebt gekeken naar de kosten van deze reis???
Ik zou het liefst ook samen met nog iemand deze reis willen doen, sowieso het begin…
Anders verdwaal ik sowieso haha.
Hou van gezelligheid, lekker gezellig uit eten en kroegjes kijken of eens lekker stappen. Vooral de feesten
op het strand lijken me geweldig. Wil mooie fotos maken en mooie plekken bezoeken.
Wil niet teveel uitgeven maar absoluut niet tussen insecten slapen ofzo, dat is echt niets voor mij!!
Groetjes