reisgenoot Australie oktober-november 2013

Hoi
ik ben Veerle, 27 jaar en ben op zoek naar een reisgenoot om naar Australie te reizen. Ik ben momenteel van plan om een work & holiday visum aan te vragen. Voorlopig nog geen idee voor hoe lang en waar ik precies zou starten. Ik heb gewoon heel veel zin om dat land te gaan ontdekken. Ik zou het wel een geruststellende gedachte vinden als ik mijn reis kan starten met iemand die 'in hetzelfde schuitje zit en wat gemeenschappelijke interesses heeft.
Wat kan ik zeggen over mezelf?

  • sportief (redster aan zee, ga nu leren diepzeeduiken, ik ga heel graag op reis (totnutoe: veel in Europa, Thailand, Venezuela, Israel en Jordanie)
  • flexibel
  • open-minded
  • af en toe nood aan een uitdaging
    Wat zoek ik in mijn reispartner?
  • een beetje sportief
  • flexibel
  • open-minded
  • avontuurlijk aangelegd

Zou leuk zijn om samen te vertrekken en evt. wat samen te reizen. Na een tijdje kunnen we dan nog zien of we al dan niet onze eigen weg gaan.

Laat dus zeker iets weten als je geïnteresseerd bent, dan spreken we verder af!

groetjes
Veerle

Eyy Veerle,

Ik wil twee maanden naar Australie. Ik wil vertrekken op 2 september en ik blijf twee maanden. Ik wil van Cairns langs de Oostkust en dan terug vanaf Melbourne/Sydney. Zelf zoek ik ook iemand om mijn reis mee te starten =)

Wie ben ik?

  • 27 jaar
  • sportief
  • zeer sociaal
  • groentje in de reiswereld
  • afgestudeerd master sportbeleid en sportmanagement
  • woonachtig in Amsterdam

Ik hoor het wel.

Groetjes,
Daphne

Hoi Veerle,

Ik ben 28 en zoek ook iemand om samen mee te reizen. Woon zelf ook in Amsterdam, echter kan maar 4 weken opnemen ivm werk.
Ben wel sportief en zou daar graag mijn PADI willen behalen.

Mocht het je wat lijken dan hoor hoor ik graag van je.

gr. Cynthia

Hoi
ik ben alles nu nog een beetje aan het uitzoeken, maar als je wil, voeg me gerust toe aan je facebook. We zien dan wel he, kan sowieso handig zijn om tips uit te wisselen. Mijn naam is Veerle Audenaert. Gezien er een paar Veerle Audenaerts zijn: ik sta met een vriendin in bikini op de foto!
groetjes
Veerle

Heb je een link? Ik zie er namelijk 5 maar geen in bikini haha.
Die van mij is: Redirecting...

Hoi Veerle,

Ik ben van plan 8 maanden op reis te gaan en ik wil mijn reis starten in Australië. Ik dacht zelf voor een periode van 2 maanden in Australië te verblijven. Mijn startdatum staat nog niet helemaal vast maar ik dacht aan eind september begin oktober. Ik heb al meerdere reizen gemaakt maar nooit alleen en daarom lijkt het me fijn mijn reis samen op te starten. Ik kan niet wachten mijn tassen te pakken en te vertrekken! Ik zal je toevoegen op facebook dan kunnen we verder kletsen.

Groetjes Zoë