Bloed, Coke…
't Ene is spreekwoordelijk en tandere is ECHT
Ik ben van mening dat je in Kenia het best gewoon met Keniaanse Shilling betaalt en niet met Dollars (ook en vooral de fooien). Overal in Kenia is dit naar mijn weten mogelijk. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. De lokale mensen hebben wat dat betreft ook veel meer aan die keniaanse shilling, want hun huur of hun eigen eten kunnen ze niet met dollars betalen en het kost hun juist weer geld om dit om te wisselen naar Keniaanse shilling. Terwijl jij dus zowiezo al aan het wisselen was gegaan… Naar mijn idee dus een overbodige geldwissel, waar alleen maar meer geld blijft hangen.
Toen wij naar Tanzania gingen 2 jaar geleden, vanuit Kenia, hebben wij aan de grens de Keniaanse Shillingen omgewisseld naar Tanzaniaanse shillingen. Er staan zat mensen die dit voor je willen doen. Wij reisden toen per bus van Kenia naar Tanzania.
Tanja, ik ben benieuwd wat je in Kenia wil gaan doen, ondernemen, waarheen je wilt e.d. Ik woon in Kenia, zuidkust, maar ben momenteel voor familiebezoek een paar maanden in Nederland. Mijn (keniaanse) man is nog wel in Kenia. Als je meer informatie over Kenia, (zuidkust), wilt, kan je me mailen met je ideeën en vragen: marriettevdvelde@hotmail.com
Ik ben momenteel minder vaak op het forum.