Ik ben kelly, 23 jaar en 3e jaars HBO-rechten student.
Ik wil deze zomer graag op vakantie, een strand/stap vakantie met een klein cultureel tintje
Het probleem is alleen dat al mijn vriendinnetjes aan de man zijn en daardoor niet met mij op vakantie kunnen.
Dus ik dacht, misschien kan ik hier 1 of wel meer mensen vinden die het leuk zouden vinden om +/- 10 dagen met mij mee te gaan.
Het liefst vorm ik een groepje omdat ik uit ervaring weet dat dat het makkelijkst en gezelligst is.
Voor meer info over mij kijk op mijn hyves (Kel20)
Ik en nog een paar meiden zijn via dit forum in contact met elkaar gekomen want ook wij hadden hetzelfde probleem. Daarom willen we in juli/augustus op een gezellige gogo tours/beach masters vakantie. We willen dus uitgaan, aan het strand liggen, shoppen en wat actie ondernemen.
We zijn alledrie rond de 21, 22 jaar en we willen dus met een groepje meiden gaan. Als je het iets lijkt dan stuur me maar een berichtje.
Ook ik ben druk bezig meiden bij elkaar te regelen voor 10 dagen spanje met de bus.
Heb met 2 meiden contact die intresse hebben.
Ik heb 3 juli vakantie en dan voor 2 weken.
Ik ben 23 jaar,werk in een verzorgingshuis,hou van stappen,winkelen,uit eten,leuke dingen doen met vrienden/vriendinnen,dvdtje kijken.
Terrasje pakken wijntje erbij.
heb 5 jaar een relatie gehad en samengewoond,en nu wil ik dus zo graag een keer met meiden op vakantie,maarja me beste vriendin met wie ik had afgesproken om dit jaar te gaan,heeft sinds een half jaar een vriend,en gaat binnekort samen wonen,en me andere vriendinnen hebben ook andere plannen.
Nou ik hou het in de gaten hier zo, lijkt mij onwijs leuk !!:zon02:
Mij lijkt het deze zomer (eind juli of augustus/september) ook leuk om weer lekkr op vakantie te gaan. Ik zal mezelf eerst even kort voorstellen: Rick, 21 jaar, woonachtig in Noord-Holland en momenteel bezig met het afronden van mijn HBO-opleiding Bedrijfseconomie. De laatste 3 jaar ben ik naar Mallorca geweest en dat beviel erg goed. Ook dit jaar geef ik de voorkeur aan Spanje, maar voor een vakantie naar Griekenland of Frankrijk sta ik ook open. Het type vakantie maakt mij niet zoveel uit. Ik vind het lekkr om de hele dag op het strand te hangen, 's avonds uit te gaan en 's morgens niet al te vroeg weer wakker te worden :P, maar een vakantie met (sportieve) activiteiten, klein beetje cultuur, natuur en terrasjes zie ik ook wel zitten. Het reisgezelschap mag 1 persoon tot een grote groep zijn (van mijn leeftijd), ook daar doe ik niet zo moeilijk over
Laat maar even een berichtje achter op deze pagina of mijn hyves (rickf1) als dit jou ook wat lijkt of als er ergens nog een plekje vrij is.