Met een groepje naar Spanje in de zomer

Heey,

Komende zomer hebben wij de plannen om op vakantie te gaan naar Spanje. Wij hebben elkaar ook via deze site leren kennen en komen uit de omgeving van Alkmaar en Eindhoven.
Wij gaan voor een (actieve) zon, zee en strand vakantie in de periode eind juli :zon02: De bestemming zal Salou/Mallorca/Calella/Gran Canaria worden. Dat staat nog niet helemaal vast. Een hotel (of appartement) zal voor +- 10 dagen onze verblijfplaats worden. Omdat het met een groeje net even wat gezelliger kan zijn, plaatsen wij dit oproepje. Dus als het je leuk lijkt om met ons mee te gaan, laat dan maar even wat van je horen.

Groetjes Rick en mede-reisgenoten

Heey,

Ben ook nog opzoek naar een zonnige vakantie! Ik ben toch van plan alleen te gaan, vrienden van mij hebben een vriendin waar ze mee gaan of blijven in Nederland, wat ik niet zo zie zitten. :slywink:

Ben trouwens Sebas en 19 jaar en kom uit Gelderland, volg nu een studie in Eindhoven waar ik de meeste tijd woon. Zat te denken me vakantie te boeken naar Calella, Spanje via Mambo reizen.

Lijkt het jullie niet wat via een reisorganisatie te boeken of wil jezelf alles boeken? Eind juli/begin augustus vertrek lijkt me ideaal en 10 dagen ook, ik hoor graag wat jou of jullie plannen zijn!:zon02:

Groetjes Sebas

Heey Sebas,

Wat is nou precies jouw bedoeling? Wil je alleen op reis via Mambo-reizen of lijkt het je wat om met ons mee te gaan?
Mijn/onze bedoeling was om zelf een reis via een jongeren reisorganisatie te boeken, dus niet zo’n groepsreis. Over de periode van vertrek hebben we het nog niet echt gehad, maar het zal inderdaad de periode juli/augustus worden.

Van meerdere mensen van deze site heb ik al een reactie gehad, dus het ziet er naar uit dat we dan met een gemengde groep op vakantie gaan. Mits iedereen natuurlijk dezelfde periode kan.

Als je meer wilt weten of verder geïnteresseerd bent, laat het maar even weten.

Groetjes Rick

P.S. Je kan me ook via hyves (rickf1) mailen, dat gaat net zo makkelijk.

Het lijkt me wel wat met jullie mee te gaan, staat het vast dat het Salou gaat worden of houden jullie ook de mogelijkheid voor een andere bestemming nog open?

Ben ook wel benieuwd hoe de groep eruit zal zien die dan waarschijnlijk zal gaan!

Voeg me anders maar even toe op msn of mailen mag ook, [EMAIL=“sebastian99_h@hotmail.com”]sebastian99_h@hotmail.com

Groetjes Sebas

Ik heb je toegevoegd en gemaild :wink:

zie la casa flamenca in velez-malaga

iedereen welkom

We zijn nog op zoek naar jongens en/of meiden die ook een vakantie zoeken zoals hierboven staat! De groep bestaat nu uit 2 jongens en 2 meiden in de leeftijd van 19 t/m 22 jaar. Laat maar horen als je interesse hebt of meer wilt weten! :wink:

Ik heb misschien wel interesse. .
ben net 20 geworden in april… een Meisje :P…

Wil wel eens ‘alleen’ op vakantie, met onbekende mensen, ook al lijkt me dat spannend ofiets :stuck_out_tongue:

maar is dr niet meer informatie over de desbetreffende ‘deelnemers’…?
en kennen jullie elkaar niet persoonlijk ed…?

Hoi allemaal, ik vindt het een ontzettend leuke oproep, ik ben ook opzoek naar mensen op vakantie die actief dingen willen doen maar ook lekker op het strand willen gaan. En ik ken nog iemand die dit ook graag mee wil.
Het is veel gezellliger om met een groep te gaan. Perido eind juli ,begin augustus is voor mij goed.

voeg me maar toe [EMAIL=“sunlife25@live.nl”]sunlife25@live.nl

we komen uit omg Noord-Holland

En jullie kennen elkaar ook allemaal niet? Nog steeds op zoek naar iemand? of is het ondertussen al helemaal rond?
Ik ben een meid van 24 die ook ontzettend graag naar de zon :zon02:wilt als je me begrijpt…
Hoor t vast wel!

Groeten

la casa flamenca is ondertussen gesloten
zie adv hierboven

is dit vakantie voor aankomende zomer 2012?

gr Sunlife