Reisgenoten Calella Gezocht

Hai,
Ben op zoek naar mensen die in begin juli naar Calella gaan of willen (voor een week of zoiets) . Ben er al een aantal keer geweest en wil nog een keer. Mijn vrienden hebben allemaal hun eigen plannen gemaakt. Dus ben nu op zoek naar mensen die met mij mee willen of die er in deze periode al zijn. Zodat we daar iets met elkaar kunnen afspreken.
Ben een gezellige meid van 26 jaar, die houdt van strand, zwembed, shoppen, Barcelona, gezellig wat drinken, af en toe eventueel discotheek. Dus zin om met me mee te gaan of in Calella zelf af te spreken, laat het me weten.

Haaai

Ik ben al een eeuwigheid op zoek naar een gastgezin om een weekje naar toe te trekken. Maar helaas hangt die altijd vast aan een cursus(wat ik heel het jaar door al volg)
Daarom lijkt dit me wel een leuk alternatief :smiley:
Eventueel in een studentenappartement slapen?
toedels

Hoi,

Ik ga deze zomer wel naar Spanje, maar heb helemaal nog geen plannen naar waar ik zou gaan en wanneer ik zou vertrekken. Ik ga wel met de wagen naar ginds, en heb momenteel nog niemand gevonden die meegaat (meeste vrienden zijn net afgestudeerd of kunnen niet). Heb wel interesse om mss naar Calella te gaan, alleen is begin juli wel heel vlakbij. Mocht je toch reeds iets meer weten wanneer en hoe je gaat mag je me altijd contacteren hoor.

Btw ff snel zeggen wie ik ben ->ik ben 26 en woon in Brugge (Belgiƫ) :slight_smile: