Hoi!
Ik ben alvast wat plannen aan het maken voor de zomervakantie, maar krijg nog niet al mijn vrienden zover en het lijkt me leuk om op deze manier wat mensen mee te krijgen die dezelfde vakantie voor ogen hebben. Het gaat om de periode van 4 augustus t/m 18 augustus.
Het plan is om eerst een weekje richting een authentiek mooi badplaatsje, Sa Riera, te gaan vlak boven Barcelona en vervolgens na een week door te reizen naar Barcelona om daar te genieten van het bruisende leven. Ik houd ervan om lekker op het strand te liggen, maar vind het ook leuk om zo af en toe iets te ondernemen (actief of cultuur). Ik wil vooral lekker ontspannen en genieten van de zon, lekker eten en leuke dingen doen.
Ik word zelf in de zomer 22 jaar en ga sowieso met nog een vriend. Andere vrienden twijfelen nog dus vandaar dat het ons leuk leek om op deze manier te kijken of mensen mee willen. Het leukste lijkt ons een gemixte groep dus met nog een paar meiden, maar jongens is natuurlijk ook gezellig. Ik zat te denken aan een groep van 4-6 personen. Zie jij jezelf aankomende zomer ook wel 2 weken genieten van het mediterane leven, stuur dan even een berichtje. Ik heb al een aantal dingen uitgezocht qua appartementen en prijzen enzo ![]()
Ciao,
Joost
j.vanpeer@hotmail.com