Vakantie in 2009 naar Egypte.(Ong.18-25 jr.)

Aangenaam!,

Ik ben Sophie, 19 jaar (Bijna 20) en woon in Roosendaal te Nederland.
Ik zoek een reisgenote (Ong.18-25 jr.)om samen mee op reis te gaan in dit jaar, omdat al mijn vriendinnen een strand vakantie uitzoeken of een feest vakantie.(Spanje:retard:)
Zou zelf graag wat meer van een land willen zien en op de adventure, sportieve, relaxte, culturele tour gaan.
Het hangt er van welke vakantie…Had zelf de Zomervakantie in gedachte.

Lijkt het je gezellig en komen we tot een goed gekozen bestemming?:idea:
Dan hoor ik graag reactie !

Vriendelijke groeten,

Sophie van der Hoek.:king:

Hoi hoi Anna-Sophie ik zag je berichtje staan en het lijk me best wel leuk om mee te gaan. Ikzelf ben een jongen van net 23 jaar en woon in Lisse. Ik wilde dit jaar zonder ouders gaan en naar het buitenland alleen is het natuurlijk niet leuk om in je eentje te gaan. Het maakt mij niet zo uit welk land, als het maar leuk en gezellig wordt. Ik hoop dat het iets kan worden om samen ergens heen te gaan. Laat het maar horen.

groetjes en liefs

Hoi Sophie!

Ik verkeer in dezelfde situatie als jou…vrienden die willen feesten all night long in Spanje enzo, ik zou ook graag wat meer willen zien van een land. Maar alleen is ook zo alleen…
Heb wel al gekeken bij groepsreizen sites, ziet er leuk uit.

Ben nu 21, in de zomervakantie 22!

Woon in het Westland!

hoop wat van je te horen!!
Groetjes, Laura

He Laura,

Dat zou inderdaad ook wel gezellig zijn een soort groepsreis. Een klein groepje die leuke en gezellige dingen gaan doen. Misschien komen we er wel uit.

groetje Manuel

Hallo Laura,

Bedankt voor je bericht!

Misschien vind je het leuk om een keer bij mij langs te komen,
in de carnavals vakantie?
Je bent van harte welkom.
Kunnen we misschien kennis maken met elkaar en iets overeenkomen,

Vriendelijke groet,

Sophie van der Hoek.

Manuel,

Bedankt voor je reactie!

Ik zoek alleen een reisgenote(s),

Voor de vakantie.

(Zie bericht.)

Vriendelijke groet,

Sophie.

Hallo!

Ik heb hetzelfde probleem! Al mijn vrienden willen een uitgaansvakantie, terwijl ik zó graag naar Egypte wil. Ik heb al rondgekeken op internet en vond de volgende reis: http://www.shoestring.nl/www/index.php?m=brochure&reiscode=GRSSSH Lijkt dat je wat?

Groetjes,
Britt