Het is mij helaas niet gelukt om iemand te vinden om mee op vakantie te gaan. Ik wil het liefst nog deze week weg! Ik ben een meisje/vrouw van 29 jaar, spontaan, gezellig, gek, positief en zoek een soortgelijk persoon om een weekje mee op vakantie te gaan.
Man of vrouw maakt niet uit, ben alleen niet op zoek naar een nieuwe liefde!
Ik wil het liefst naar een plek waar zon, zee, strand en terrasjes in overvloed zijn!
Ik zou ook graag week 36-37-38 op vakantie gaan naar Egypte!!
Ik ben een vrouw, 28 jaar, uit het zuiden.
Lijkt het je leuk, laat een berichtje achter!!
Ik heb het spontane idee om vanaf nu de rest van de maand aug lekker op vakantie te gaan. Voorwaarden, lekker naar de zon en doen waar je/we zin in hebben. Lekker eten, ontspannen, avontuurtjes maken, er even uit.
Ben een jongen van 28 jaar en mijn auto is beschikbaar voor vervoer.
en op zoek naar een reisgenootje die het leuk vind om 2 a 3 dagen naar Bounemouth te gaan…lekker aan et strand…leuke tarasjes…lekker eten.
en daarna naar Frankrijk of zo…als je een auto zal hebben is het handig…
voor mij wel low-budget.
(heb een tentje)
gavond vtje mischien vreemde reactie van vrouw van 50+ maar kan ook niemand vinden die nog ff na de zon wilt dus by deze? gewoon voor de gezelligheid en om niet alleen te gaan is niet om te doen in het buitenland zou nog graag naar turkye gaan gumbet en of andere plaats liefst zo vlug mogelyk na het weekend v 8 of 10 dgn fyn relaxen strand op het teras of een dag na markt ben niet moeilyk een gewone vrolyke positieve vrouw :en zker niet op zoek na relatie!!! gewoon om niet alleen te gaan mvg en mischien tot horens.:vak02: