Vage plannen Afrika of Zuid-Amerika

Hallo iedereen,

Ik ben Kurt, 36 jaar, en erg avontuurlijk ingesteld.

Ik heb inmiddels een reis geboekt en ga van 10 juni a.s. tot 27 juni 2006 op vakantie naar Peru. Ik onderken dat de periode wat kort is, en ik weet dat ik beter op onze tijdlijn kan blijven, gezien de te overwinnen jetlag, maar ik ben nu eenmaal verliefd op Zuid-Amerika. De mensen, de taal, de natuur en natuurlijk de cultuur. Ik ben in 2000 in Chili en Argentinië geweest voor 3 maanden, en helaas is mijn Spaans weer kansloos weggezakt in vergetelheid, maar ik wil graag de uitdaging weer aangaan dit weer op te poetsen.

Hoewel ik wel de geeikte dingen wil doen die iedereen in Peru doet, heb ik gruwelijk de pest aan reisgezelschappen. Kortom, ik zoek een reismaatje met veel energie voor wandeltochten en rondtrekken door Peru, maar ook voor cultuur en andere bijzondere dingen die te bekijken zijn.

Ik houd ervan low budget te reizen. Niet om de centen, maar omdat je dan de leukste mensen tegenkomt.

Lijkt dat je wat, hoor ik het graag, wellicht kunnen we wat regelen.

Groetjes,

Kurt

Jammer dat je in deze periode gaat, anders had ik graag deze reis vanaf eind juli willen doen. Ik ben werkzaam in het onderwijs en zit daarom aan de school vakanties vast. Ik wil ook al een tijdje naar Peru en houdt ook van de manier van reizen die jij beschrijft.
groetjes Elma

Ik ken het gevoel! Heerlijk om zo rond te reizen. Helaas heb ik mijn reis al geboekt. Ik vertrek pas half juli en ik ga naar Guatemala. Overigens zoek ik ook nog reisgenoten voor die reis want vooralsnog ga ik alleen.

Veel plezier al vast, want je vind vast wel iemand en leuk word het vast sowieso!

groetjes,

Wendel
wendeljacobs@gmail.com

Hoi Elma,

Inderdaad jammer dat de periodes niet matchen. Ik heb helaas, hoe erg ik daar ook onderuit probeer te komen, verplichtingen die me dwingen tot een bepaalde periode. Eigen bedrijf en zo.

Ik wens je in ieder geval heel veel plezier.

groetjes,

Kurt