Vaartijden ferry

Hallo

Wie weet de vaartijden van de ferry naar diani? Onze dochter komt een dag later aan en ze landt (tijden zijn ineens 4 uur vervroegd) om 5 uur 's ochtends. lokale tijd…

Kan ik dan op tijd vanuit diani naar mombasa komen?

Alvast bedankt

de ferry vaart constant
s"nachts ieder half uur en vanaf 05.00uur ieder kwartier
maar de plaatselijke taxi chauffeur weet het excact
veel reis plezier en vroeg opstaan dus
de totale rit van diani naar vliegveld is ongeveer 1.30uur

Oh super bedankt, we waren al bang dat we er niet konden komen en zij alleen op het vliegveld zou staan…

Dank je wel

Je zult bij Likoni altijd kunnen oversteken, maar neem de tijd… Tijdens de spits kan het ontzettend druk zijn zodat er wachttijden ontstaan voor de oversteek.

:zon02: Gelukkig zijn er nu nieuwe ferries :zon02:

als je een taxi chauffeur hebt die regelmatig de oversteek maakt,
dan kent hij het personeel van de ferry,en regelt hij dat je voorrang
krijgt als dat noodzakelijk is
rafiki
hakuna matata

Kijk, jij bent daar beter bekend murugi,
Ja, zo werkt dat in Kenia!!

:d

als hij niet begint af te drijven en twee andere boten ramt zoals van de week… (veel problemen met de nieuwe ferry, stond in de krant eergister)

voor 3000 huur je zelf je auto bij glorycarhire en kan je op tijden en snelheden reizen die je zelf wil, ze brengen hem tot aan je deur voor dat geld en halen hem op aan de luchthaven.

wij vliegen dinsdag weer naar Nairobi en krijgen strax de auto aangeleverd.

Ik ben de nrs kwijt van Kenya en Somoe…
Somoe ben je al naar Lamu ?
Kenya zit je nog in Nyali ? Wij zijn vandaag om 11:30 in rond Nakumatt.

Greetz
0716 088482

Wij kijken liever naar alle keren dat het wel goed gaat.

Ik vroeg ook naar tijden, niet naar ongelukjes… maar je vindt het leuk om te vertellen nietwaar?

Veel plezier nog de laatste paar dagen!!! Wij vertrekken donderdag en hebben nog de hele vakantie voor de boeg!! Heerlijk!!! We zullen je na onze vakantie alle details van de ferries vertellen, we moeten er meerdere keren overheen.

Goede terugreis!!

ja het gaat meestal gewoon goed met de ferry
diani is ook bezocht door mourinho
hij verbleef in diani-zuid iets voor hotel neptune

1 like

Het is eindelijk gelukt,

Bij Nakumat een broodje kip en een soda gedronken met MWENDE en familie.

Leuke familie en helemaal weg van Kenia, hun tweede thuis.

Thanks.
op de tijden hd Murigi toch al geantwoord ? Ze varen continu heen en weer, tenzij ze een half uurtje afdrijven, zoals gewoon in de krant stond en ik opmerkte…

Zoals je ziet leef ik nog , ben ook al een keer of 8 met de Likoni ferries geweest… maar idd, het is niet mijn favorite transportmiddel en als je ZEKER ergens op tijd moet zijn moet je iig vertraging incalculeren voor ‘‘je weet maar nooit’’ gevalletjes…

Wij waren ook bijna te laat op het vliegveld omdat ik de files bij Bombolulu ff onderschat had. Had verw8 dat het ergste voorbij zou zijn tegen een uur of 09:00 -> niet dus :d

Geniet nog maar van je vakantie !! Ik vrees dat je met het virus zal thuiskomen…

Mourinho had een private jet… super he ! >>>