hallo ik ben bezig met een MVV aanvraag voor mijn vriendin en nu moet ik op het aanvraag formulier zowel haar als mijn V-nummer vermelden kan iemand mij vertellen wat hiermee bedoeld word?![]()
alvast hartelijk bedankt :chin:
dirk
hallo ik ben bezig met een MVV aanvraag voor mijn vriendin en nu moet ik op het aanvraag formulier zowel haar als mijn V-nummer vermelden kan iemand mij vertellen wat hiermee bedoeld word?![]()
alvast hartelijk bedankt :chin:
dirk
Op de site van de IND staat dit :
V-nummer
Het V-nummer staat voor vreemdelingennummer. Dit is een uniek nummer, waarmee iedere vreemdeling bij de IND en de ketenpartners (zoals de vreemdelingenpolitie) is te identificeren. Dit nummer wordt toegekend zodra iemand een toelatingsprocedure start. Het nummer staat vermeld in de correspondentie die de vreemdeling of de referent van onder meer de IND ontvangt én op het verblijfsdocument zelf.
Ik neem dus aan dat dat nog toegekend moet worden.
Hmmmm, dit is nieuw denk ik, deze vraag had ik 2,5 jaar geleden nog niet. Maar ja, er is ook zoveel veranderd de laatste jaren wat visa voor NL betreft…
Mocht je nog meer van dit soort vragen hebben, dan zou je ook eens kunnen kijken op: www.buitenlandsepartner.nl Daar heb ik destijds heel veel aan gehad !
Succes,
Dave
hallo Miek en Dave
bedankt voor jullie snelle reactie en idd is er nog geen vreemdelingen nummer toegekend omdat ik het formulier heb gedownload, dus maar even met het ind bellen wat nu in te vullen
Succes, hoop dat ze tegenwoordig wat sneller de telefoon opnemen dan paar jaar geleden ! :mad:
even een update, als je een vriendin of vriend naar nederland wil laten komen met een longterm visa (MVV) en je download het aanvraag formulier van de website van de IND en zij/hij heeft nog geen verblijfs vergunning moet je waar ze naar een V-nummer vragen niets in vullen en dit veld open laten daarna de rest invullen papieren erbij doen en opsturen en daarna kan het grote wachten beginnen
een ieder die hier mee bezig is of nog aan moet beginnen veel geluk ik zelf zit nu samen met mijn vriendin in stadium van het wachten