Geen achternaam op letter of approval

Hallo,

Wij hebben een voa aangevraagd. Dat had ik 's avonds gedaan en toen ik de volgende dag 's middags op mijn werk mijn mail bekeek, hadden wij de letter of approval al. Nu kwam ik erachter dat ze bij mijn vriend zijn achternaam er niet bij hebben gezet. Ik heb meteen een mail gestuurd, maar tot op heden niets van hun vernomen. Zou ik het nu opnieuw moeten aanvragen of wordt dat dan niet geaccepteerd, aangezien ze op zijn paspoort al zo’n brief hebben afgegeven?

Gr. Izzy

Staat het paspoortnummer er wel juist op?

Ja

Hallo Anorak,

De rest wat er op staat klopt wel.

Gr. Izzy

Wacht maar even af of je een reaktie krijgt.

Bij mij stond de naam ook fout, (kwam ik later achter) Ondertussen enige jaren geleden. Geen probleem. Je aanmelding is tevens op paspoort nummer.
Bij afgifte van visum aan het loket wordt je paspoort ingescanned, op basis daarvan een visum afgegeven.

Als je geen reaktie krijgt? Gewoon gaan, bij inchecken in nederland zul je de brief moeten laten zien, als het paspoort nummer goed is? In Azie kijkt men anders tegen een naam aan. In Vietnam bijvoorbeeld? Is de eerste naam op een document voor ons zijn achternaam. Bij ons de andersom. In Vietnamese namen kun je ook zien of je te maken hebt met een man of vrouw. In het Nederlands is ook dat anders, of kan anders zijn. Dus tillen ze daar niet aan.

Kortom, geen antwoord? Zien ze geen reden het document aan te passen, wel een goeie reis en geniet van de vakantie :slight_smile:
Vietnam is moooooiiiiii !

Vergeet deze niet te downloaden en uit te printen, en vooraf in te vullen
Dat scheelt je aanzienlijk veel wachtijd tijd bij aankomst

Dank je wel voor je antwoord. Inmiddels contact gehad en in eerste instantie moest ik een nieuw visum aanvragen omdat zij vonden dat ik het verkeerd had gedaan. Ik heb mijn order toen doorgemaild waaruit bleek dat ik wel de juiste namen had doorgegeven. Zo ging het een paar keer over en weer en uiteindelijk vonden ze het toch mijn fout, maar zouden toch een nieuw formulier aanvragen, wat ik inmiddels alweer binnen heb. Dus uiteindelijk toch opgelost.

Burocraten, en toegeven ho maar…

In iedergeval, veel succes Izzeltje.