Ik heb mijn MKV ingediend in begin november 2011.
De dagtekening van de brief met mijn referentienummer is 14 november 2011, bijna 2 weken na het indienen van mijn MKV bij het consulaat in Amsterdam.
Ik heb een referentienummer 39?/11
Sinds 4 december 2011 zijn er geen nieuwe referentienummers van goedgekeurde MKV aanvragen op de website bijgekomen. Dus al bijna een maand niks. Weet iemand waarom er al zolang niks is goedgekeurd?
Ik ben benieuwd hoe de MKV aanvraag bij jullie gaat.
Wanneer hebben jullie je MKV ingediend en welk nummer hebben jullie gekregen? Ze zijn nu pas bij 355/11 dus er zijn nog veel nummers voor mij.
Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken.
Ik heb nog niks gehoord en er zijn nog steeds geen nieuwe nummers bijgekomen op de website.
Zodra ik iets heb gehoord zal ik het hier posten.
Welk referentie nummer heb jij?
Ik zou aanraden om even te wachten en de 3 maanden in acht te nemen, zo niet kan degene die je als referentie hebt opgegeven in suriname een brief naar het ministerie sturen en contact opnemen.
Ik heb mijn MKV ingediend in begin november 2011.
De dagtekening van de brief met mijn referentienummer is 14 november 2011, bijna 2 weken na het indienen van mijn MKV bij het consulaat in Amsterdam.
Ik heb een referentienummer 39?/11.
Op dinsdag 10 januari stond mijn nummer bij de verleende vergunningen MKV op internet!