Verleende machtiging MKV

Ik heb een aanvraag lopen maar ben nog niet aan de beurt. Nou was ik benieuwd hoe snel er nummers bijkwamen. Tot mijn verbazing zijn er de laatste zes weken geen nummers bijgekomen op de desbetreffende pagina. Het was 325/14 en blijft 325/14. In mijn overmoed heb ik contact gehad met het consulaat maar het enige wat die dame mij vertelde dat ik helemaal nog niet moest kijken want ik was nog niet aan de beurt. Op mijn vraag of het aan mij of mijn computer kon liggen kreeg ik steeds weer hetzelfde antwoord. U bent nog niet aan de beurt dus u moet niet kijken. Mijn vraag is hier of er mensen andere nummers kunnen zien danwel of er mensen zijn die dicht bij 325 zitten want die zouden misschien toch al iets moeten weten. In ieder geval is bellen of mailen niet gewenst want op mail word gewoon niet geantwoord. Ieder die mij wat informatie kan verstrekken alvast bedankt.

Ciriel,

het is mij niet duidelijk, op welke site je kijkt en waar jij dan die nummers ziet.

En bedoel je het Consulaat van SU? E-mail beantwoording daar is niet echt optimaal, althans de keren dat ik daarnaartoe heb ge-emailed. Weet niet wat nu de stand van zaken is. Soms heb je een goede dag en dan verloopt het contact goed.

Maar ik lees je wel.