ik ben Geesje van den Berge en ik ben marketingmananger bij RCR Health Centre. Wij hebben twee zorghotels, 1 in Spanje en 1 in Suriname. Het zorghotel in Paramaribo is op zoek naar een KOK en een GENERAL MANAGER.
Wij bieden zorg aan mensen die in Nederland recht hebben op zorg en tijdelijk naar Suriname of Spanje willen. Kijk op www.rcrzorgreizen.nl.
Leuk dat je een berichtje over Suriname hebt neergezet. Ik heb samen met mijn vriend een MKV aangevraagd om een jaar in Suriname te kunnen wonen en werken. Ik heb tot op heden nog geen antwoord maar het lijkt mij wel leuk om wat van je te horen!
ik ben benieuwd of het jullie lukt om een MKV te krijgen. Mijn ervaring is dat het niet gemakkelijk is, zelfs niet voor mensen die al een baan hebben bemachtigd in Suriname.
In principe moet het binnen 3 maanden rond zijn.
Ik hoop dat het jullie lukt. Suriname is een prachtig land, vriendelijke mensen, lekker eten.
Wij wachten nu al bijna 3 maanden en 3 weken. Dat is in mijn ogen wel erg lang maar ik verlies de moed zeker niet! Heb jij enig idee of ervaringen van mensen over hoe lang het duren kan? Ik hoop daar zeker heen te kunnen en mocht dat gelukt zijn dan laat ik jou dat zeker weten.
kijk je wel op de website van de ambassade?
Daar kun je de nummers zien die al behandeld.
Als ze al voorbij jullie nummers zijn, is er misschien iets aan de hand.
Als ze nog niet bij jullie nummers zijn aangekomen, weet je dat ze iets achter lopen.
Hoi hoi,
Ik kijk zeker op de site en de nummers die er al op staan zijn stagiaires want die krijgen makkelijker een MKV. De nummers die er nog niet op staan zijn de aanvragen voor werk en dat schijnt langer te duren. Ik ben benieuwd en vind het ook erg spannend!
Gr Alike