Vacatures in Suriname

Hallo,

Ik zit er over na te denken om voor een bepaalde periode in Suriname te gaan werken.
Weet iemand een website waar ik (tijdelijke) vacatures in Suriname kan vinden?

Groetjes,
Geeske

Hey!

Volgens mij kan je wel op suriname.nu kijken. Via google.nl vind je vaak ook wel sites voor vacatures. Succes ermee!!

XX Ellen

Vacatures in Suriname. Kijk op www.srananskoro.com

ik wil graag werken in een weeshuis in suriname wie kan mij iets aan bevelen?

Beste Yvonne,

Werken in een kinderhuis is leuk, als het vrijwilligerswerk betreft kunnen wij

je zeker goed op weg helpen, maar als het gaat om een broodje

verdienen , dan mag je weten dat het moelijk zal gaan met een salaris ,

veelal zijn kinderhuizen aangewezen op donaties en de weinige middelen

die ze ter beschikking hebben.

Heb je toch een betaalde baan dan is je salaris niet meer dan 200 euro.

Veel succes met je zoektocht!

Vermoz

Hallo Geeske,

Ik ben ook op zoek naar tijdelijk verblijf en werk in suriname in de zorg.
Dus als je iets hebt gevonden ik ben zeer benieuwd.
Ik vind trouwens dat er ook weinig duidelijks over op internet staat.

Groetjes Martine

Beste geeske,

Ik ben zelf in Suriname. Mocht het zo zijn dat je nog steeds interrese hebt om te werken in Suriname dan kun je me altijd wel mailen op [EMAIL=“genaro_king@hotmail.com”]genaro_king@hotmail.com

Ik kan jouw dan bijstaan in het vinden van een tijdelijke/ permanente baan.

Tot dan:dag:,

Genaro

[](javascript:ClickThumbnail(140))

Stichting Projecthulp Suriname (SPS) zoekt per direct een
Kantoorcoördinator, standplaats Paramaribo

SPS heeft als doel het ondersteunen van ontwikkelingsprojecten in Suriname en het vergroten van de culturele uitwisseling tussen Nederland en Suriname. SPS ondersteunt haar projecten onder meer door het uitzenden van vrijwilligers.
Het SPS kantoor is vier dagen per week geopend. Het kantoor is verantwoordelijk voor het plaatsen van de vrijwilligers op en het onderhouden van het contact met de projecten. Het kantoor is ook de plaats waar de intake gesprekken met nieuwe vrijwilligers plaatsvinden, vrijwilligers binnen komen lopen om een praatje te maken of hun hart te luchten en van waaruit de maandelijkse uitjes worden georganiseerd.
De kantoorcoördinator coördineert de werkzaamheden op het kantoor, onderhoudt het contact met het bestuur in Nederland en begeleidt de stagiairs. Tevens is de kantoorcoördinator het aanspreekpunt voor externen.
Ons kantoorteam bestaat uit twee fulltime stagiaires en een wisselend aantal kantoormedewerkers.

Wij vragen iemand die
[ul]
[li]Ervaring heeft met het begeleiden en aansturen van vrijwilligers en stagiairs****[/li][li]Flexibel, daadkrachtig en gestructureerd is****[/li][li]**Communicatief vaardig is [/li][li]Past binnen een jong en enthousiast team[/li][li]Minimaal zes maanden beschikbaar is voor ten minste drie dagen per week[/li][/ul] **
Wij bieden
[ul]
[li]Een informele werkomgeving met een gedreven team[/li][li]Een verantwoordelijke functie waarin je je talenten kunt ontplooien[/li][li]De mogelijkheid om je in te zetten voor een betere wereld[/li][li]Veel ruimte voor eigen initiatief en het doorvoeren van je eigen ideeën om de organisatie te versterken[/li][li]De mogelijkheid om een groot netwerk op te bouwen[/li][li]****Een redelijke tegemoetkoming in de (transport)kosten middels een vrijwilligersvergoeding [/li][/ul] ****
****Belangstelling? ********Stuur dan je motivatiebrief met CV naar [EMAIL=“e.veen@projecthulpsuriname.nl”]e.veen@projecthulpsuriname.nl. Voor vragen kan je eveneens contact opnemen met Esther Veen via dit e-mail adres. ****

Beste lezer,

In het kader van mijn afstudeerscriptie wil ik jullie vragen om een enquête in te vullen. Het neemt hooguit 5 minuten van jullie tijd in beslag. Het heeft betrekking op toerisme naar Suriname. Het is belangrijk dat de behoeftes en gedragingen van degenen die Suriname bezoeken in kaart worden gebracht, zodat bedrijven in Suriname daar beter op kunnen inspelen.

Door op de onderstaande link te klikken, kom je op de pagina voor het invullen van de enquête.

http://www.thesistools.com/?qid=83725&ln=ned

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Juan C. Sam-Sin

Veel vacatures online zal je zeker niet vinden in Suriname. Vaak zijn er wel vacatures, maar die staan zeker niet op internet. Eigenlijk mogen vacatures in Suriname alleen door Nederlanders ingevuld worden, wanneer er geen Surinamers zijn die die vacature.
Maar er is in bepaalde vakgebieden zeker wel vraag. Maar om daar terecht te komen, kan je het beste met die instanties/instellingen contact opnemen. E-mailen is hier niet zo gebruikelijk als in Nederland, dus het kan zijn dat je op e-mails geen antwoord krijgt.
Ik en mijn vriend werken nu een jaar in Suriname.
Je moet zeker niet verwachten dat je veel verdient hier, wel afhankelijk van je beroep natuurlijk, maar het blijft erg weinig.
Het hangt er dus helemaal vanaf wat je zoekt, in de zorg is er zeker wel vraag.

In de zorg zijn er wel mogelijkheden, bijv. als verpleegkundige. Het beste kan je direct contact opnemen met instellingen, dan zal het nog moeizaam gaan voordat je meer weet, maar dat is wel de beste manier. Je moet wel uitgaan van vrijwilligerswerk of een heel laag salaris.

Op dit moment hebben we vacatures in Suriname op onze websites gezet. Het gaat om periodes waarin vacatures gevraagd worden.
Hopelijk geeft dit een duidelijker beeld, van wat zoal gevraagd wordt in Suriname.

De websites zijn:
www.nederland-suriname.nl
en
www.surimaribonet.com

Succes!
Esther en Esther

Als je werk in de Horeca zoekt kun je terecht bij swietdjaarie outdoor eetcafe aan de Tout Lui Fautweg in het district Wanica. Kijk op www.swietdjaarie.com

Vacature Internet administratief medewerker in Suriname

MARIANNE HIGHER RECRUITMENT is voor een bedrijf in Nederland opzoek naar een gemotiveerde Internet administratief medewerker die vanuit Suriname kan werken.

Ben jij een medewerker die opzoek is naar een functie die je van huis uit kan uitvoeren, ben je gemotiveerd en beschik je over Internet thuis?

Dan is dit jouw baan!

Aanbod
Het gaat in het begin om een periode van 3 maanden voor 20 uur per week. Na 3 maanden wordt er in overleg besloten over verlenging. Het bedrijf wenst naar 40 uur te gaan. Bij goede samenwerking vindt er dan verlenging plaats naar een 40-urige werkweek.
Arbeidsvoorwaarden zoals Internet vergoeding, Ziektekostenverzekering vergoeding en salaris in Euro.

De opdracht
Er is iemand nodig die teksten herschrijft van nieuwsberichten en deze vervolgens plaatst op websites die worden aangegeven door het bedrijf. Het bedrijf geeft alle instructies en als medewerker hoeft je het maar uit te voeren.

Als medewerker hou je via Skype (chat) en e-mail contact met het bedrijf. Constant online zijn op Skype tijdens werkuren is verplicht.

Ervaring
Het profiel van de persoon die we zoeken luidt als volgt:

• Tussen de 18 en 30 jaar oud.
  • MBO-denkniveau.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, met name in schrift! Het is een 100% schrijfopdracht.
  • Goed in communicatie per e-mail en Skype (chat).
  • Begint met werken vanaf uiterlijk 12:00 Nederlandse tijd.
  • Nauwkeurig, maar zeker niet perfectionistisch.
  • Kan zelfstandig en vanuit thuis werken.
  • Beschikt reeds over internetverbinding thuis.

Arbeidsvoorwaarden

• Bruto 200 per maand voor een 20-urige werkweek
  • Internetvergoeding van Euro 10
  • Ziektekostenverzekering vergoeding van Euro 20

Bedrijfsomschrijving
Het is een Internet marketing bedrijf. Dit bedrijf zorgt ervoor dat hun klanten goed vindbaar zijn om meer business te genereren. Dit doen ze onder andere door het plaatsen van nieuwsberichten en de teksten te laten linken naar de website van de klant.

Heb je interesse?
Stuur je CV en motivatie naar info@mariannehigherrecruitment of [EMAIL=“info@srananskoro.com”]info@srananskoro.com

Hallo beste mensen,

Na 6 jaren te hebben gewoond in NL, wil ik terug naar mijn switi sranang. Ik heb een MBO diploma niveau 4: Filiaalbeheerder/Filiaalmanager. Ik heb een HBO propedeuse (Small Business and Retail Management).
Zoals de meeste mensen hier ben ik opzoek naar een baan in Suriname. Ik zit nog in NL dus gaat het zoeken naar een baan via internet niet zo makkelijk.

Met vriendelijke groet,
Dominique Banai

Vacature " **Internet administratief medewerker " ** is ingevuld.

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een baan in Paramaribo Zuid. Zelf ben ik Surinaamse, universitair geschoold, maar niet afgerond. In de kranten kom ik niet altijd passende banen tegen en wanneer ik solliciteer, word er zelden op gereageerd :confused:

Ik zoek administratief werk en het liefst geen shiften draaien.
Wie helpt? Alvast bedankt.

**Vacature ‘Junior Technical Support Engineer’ in Suriname
**Deze domeinnaam is geregistreerd door een klant van Yourhosting.nl

Neem ook een kijkje op deze website, het krijgt wekelijks nieuwe vacatures:
vacatures in Suriname