Werk in Suriname

Hai,

*kan iemand mij info geven over werk in suriname, ik las op deze site over een vacature in een callcenter? *
ik wil/zou graag met mijn zoontje van 4jr voor een periode van ongeveer een half jaar in suriname willen wonen maar er ook bij werken…

*weet iemand of en wat ik kan verwachten, en is er iemand die hier ervaring mee heeft? *

*alle info is welkom, alvast bedankt! :smile: *

Wat voor werk zoek je? Kijk op www.mariannehigherrecruitment.com. Mail je CV maar.

Hi,

Kijk anders even op vacatures Suriname, de Surinaamse werk marktplaats.

De Surinaamse werken in Suriname website.

–> www.freelance.sr

Hoi Hoi!

Aangezien deze topic al over werken in Suriname gaat, maak ik maar geen nieuwe aan!

Ik wil eigenlijk vanaf ongeveer september dit jaar voor een paar maanden en miss wel langer werken in Suriname… Het liefst in het onderwijs (ben afgestudeerd pabo studente) en zou hier graag ervaring in op willen doen, maar ook wat willen toevoegen aan het onderwijs in Paramaribo o.i.d.

Wel tegen een vergoeding, omdat ik daar natuurlijk wel moet leven, wonen etc… Kan iemand mij vertellen waar ik zoal moet zoeken naar werk, wonen enzo?

Alvast bedankt!!!

Groetjes Joyce

Hi,

Je kan kijken op Vacatures Suriname, je kan registreren, en dan abonneren, zodra er een opdracht wordt geplaatst op jouw gebied van expertise, wordt je per e-mail op de hoogte gested.

… en het is GRATIS…

Ok bedankt! Dat zal ik dan nu eerst eens gaan doen…

Vacature ‘Junior Technical Support Engineer’ in Suriname
http://mariannehigherrecruitment.com/index.php?option=com_jobline&Itemid=37&task=view&id=35