ik ben net terug van een vakantie van 6 weken in Suriname en het is zo goed bevallen dat ik erg graag terug wil om mij daar te vestigen. Daar ben ik echter wel werk voor nodig. Is er iemand die tips voor mij heeft? Ik zoek iets in de jeugdhulpverlening.
Ik hoop van jullie te horen, want ik wil echt zsm terug!
hoi
Ik ben Chantal en ben geneeskunde student in suriname, en ik zoek naar een kamergenoot voor enkele maanden. Ik heb helaas geen werk voor je , maar weet hoe krap je kan zitten als je nog niet echt verdient
Ik ga in de komende twee maanden ook naar Aruba en Nederland, en vind zonde dat de extra kamer leeg staat. Er zijn twee kamers een keuken een woonkamer en een ruime badkamer met warm en koude douche, verder is er draadloos internet, openbaar vervoer gaat vlak voor de deur langs ( ongeveer srd 1 dat is omgerekend iets minder dan euro 0,24) en is het uitgangsleven niet meer dan 10 min verwijderd. Mijn email is [EMAIL=“chantalrommy@gmail.com”]chantalrommy@gmail.com
De huur is 175 euro per maand en dat is inclusief de schoonmaakster,draadloos internet,electra en water.
Het is leuke veilige buurt, gewoon dichtbij de stad!
Uitstekend voor studenten die stage moeten lopen in het ziekenhuis (Academisch of Diakonesse), want ik woon op loopafstand van de eerste, zo’n 15 minuten en de tweede iets verder ook 15 min,maar dan met de fiets.
Ik hoor t wel. ik hoop dat je werk vind en mijn kamergenoot wil worden
groetjes
chantal
Heb je al wat gevonden? Stuur mij maar een privé berichtje wie weet heb ik wat voor jou incl. kost en inwoning in een weeshuis/kindertehuis. Zelf ga ik in juni voor 4mnd. daar werken en ze zoeken iemand om daar te werken.
Groetjes en tot mailens,
Sherida
Super bedankt voor je berichtje!
Ik kan mijn visum nog steeds niet aanvragen, zit te wachten tot vrienden van mij, hun zus hebben benaderd om garant te staan. Ik hoop deze maand toch mijn visum aan te kunnen vragen. Ik zal dan ongeveer in september in Suriname kunnen zijn.
Super dat je eventueel wat voor me hebt. Ik heb op dit moment ook een bijbaantje in een guesthouse, maar dat is eigenlijk niet wat ik echt wil. Ik hou wel contact nu met hun, aangezien ik toch iets moet hebben daar.
Jouw aanbod klinkt helemaal super! Ik heb mijn SPH diploma en ben gek met kinderen, dus het zou super zijn als je wat voor me kan betekenen daar! Hoe heet het weeshuis? Waar is het? Wat voor werkzaamheden worden er verwacht? Is het betaald werk of alleen kost en inwoning?
Ik hoop van je te horen!
Super bedankt voor je berichtje!
Ik kan mijn visum nog steeds niet aanvragen, zit te wachten tot vrienden van mij, hun zus hebben benaderd om garant te staan. Ik hoop deze maand toch mijn visum aan te kunnen vragen. Ik zal dan ongeveer in september in Suriname kunnen zijn.
Super dat je eventueel wat voor me hebt. Ik heb op dit moment ook een bijbaantje in een guesthouse, maar dat is eigenlijk niet wat ik echt wil. Ik hou wel contact nu met hun, aangezien ik toch iets moet hebben daar.
Jouw aanbod klinkt helemaal super! Ik heb mijn SPH diploma en ben gek met kinderen, dus het zou super zijn als je wat voor me kan betekenen daar! Hoe heet het weeshuis? Waar is het? Wat voor werkzaamheden worden er verwacht? Is het betaald werk of alleen kost en inwoning?
Ik hoop van je te horen!