Beurs voor februari 2010, 5 maanden stage

Hallo, ik ga vanaf februari 2010 voor 5 maanden naar Suriname voor stage.
Nou krijg ik vanuit school gaan beurs, weten iemand misschien of ik ergens anders nog een beurs kan vinden? alle beetjes helpen :zon02:

jessey mail me op [EMAIL=“radjen80@hotmail.com”]radjen80@hotmail.com. er zijn wat mogelijkheden in suriname zelf, afhankelijk van welke studie je doet.

Jessey, je kan via de IB-groep sowieso je uitwonende beurs aan vragen, daarnaast is het verstandig om informatie in te winnen bij iemand uit Suriname! Google het even, de erasmus universiteit biedt ook altijd dingen aan! Misschien geldt dit ook voor jou!

hoi
Ik Chantal en ben geneeskunde student in suriname, en ik zoek naar een kamergenoot voor enkele maanden.
Ik ga in de komende twee maanden ook naar Aruba en Nederland, en vind zonde dat de extra kamer leeg staat. Er zijn twee kamers een keuken een woonkamer en een ruime badkamer met warm en koude douche, verder is er draadloos internet, openbaar vervoer gaat vlak voor de deur langs ( ongeveer srd 1 dat is omgerekend iets minder dan euro 0,24) en is het uitgangsleven niet meer dan 10 min verwijderd. Mijn email is [EMAIL=“chantalrommy@gmail.com”]chantalrommy@gmail.com

De huur is 175 euro per maand en dat is inclusief de schoonmaakster,draadloos internet,electra en water.
Het is leuke veilige buurt, gewoon dichtbij de stad!
Uitstekend voor studenten die stage moeten lopen in het ziekenhuis (Academisch of Diakonesse), want ik woon op loopafstand van de eerste, zo’n 15 minuten en de tweede iets verder ook 15 min,maar dan met de fiets.
Ik hoor t wel.
mgv
chantal