Graag zou ik voor een periode van 6maanden/1jaar in Suriname willen werken. Ik heb een financiele achtergrond met 3 jaar werkervaring en ben beschikbaar vanaf april 2010.
Heeft er iemand handige tips of bedrijven waar ik kan solliciteren?
Ik ken iemand die 2 jaar terug ook een jaar in Suriname heeft gewerkt en heeft ook een financiele achtergrond. Als jij hier of privé even verteld wat je studie precies was, niveau en leeftijd kan ik wel even voor je vragen welk bedrijf het was en of je daar zou kunnen werken en of hij contactgegevens wil doorgeven of van andere bedrijven daar die iemand zoeken. Kan niks garanderen, maar ik kan het altijd even voor je vragen…
Ik ben ook op zoek naar werk. In de hulpverlening richting. Ben ook op zoek naar een leeg huis tot ongeveer 200 euro. Iemand misschien wat tips voor mij? thanks
Zaraida: Heb je al werk gevonden in de Hulpverlening? Valt een kinderhuis/weeshuis ook hier onder? zo, ja neem dan contact met me op en wat huisvesting betreft dat is intern.
Huize Unu Pikin verhuurt kamers (€100,- of 125.- pm) met gedeelde keuken en badkamers en studio’s (225.- pm) met eigen keuken en badkamer. Er is gratis internet op alle kamers, het huis is heel ruim opgezet en ligt vlakbij het Academisch Ziekenhuis, buslijn 5, wisselkantoor en pin, winkels, restaurantjes etc.
Na 6 jaren te hebben gewoond in NL, wil ik terug naar mijn switi sranang:zon02:. Ik heb een MBO diploma niveau 4: Filiaalbeheerder/Filiaalmanager. Ik heb een HBO propedeuse (Small Business and Retail Management).
Zoals de meeste mensen hier ben ik opzoek naar een baan in Suriname. Ik zit nog in NL dus gaat het zoeken naar een baan via internet niet zo makkelijk.