me vrouw en zoon komen vandaag uit kenia naar holland met een mvv
iedereen loopt vast in de papier winkel Maaar volhouden vul de formulieren goed in en lever zo veel mogelijk bewijs matriaal mee naar ind
of ambasade en gelegaliseert he ik heb het in twee maanden voor elkaar mooi he
goed lezen op ind site het veranderd vaak ze weten het daar ook niet allemaal
en blijven bellen of ze al wat weten vinden ze niet leuk maar werkt wel
Proficiat Piet , maar het heeft voor een Belg (ik dus ) 5 minuten geduurd eer ik het begreep.
Mvv en ind zijn voor ons geen dagelijkse begrippen .
Hoofdletters ,punten en kommaās zijn ook een grote hulp om beter verstaanbaar te zijn .
Nogmaals veel geluk gewenst.
Machtiging tot voorlopig verblijf (MVV)**Als een buitenlander langer dan 90 dagen in Nederland wil blijven, bijvoorbeeld voor werk of een relatie, moet hij meestal een visum aanvragen. Dit visum heet een D-visum of een machtiging tot voorlopig verblijf.
Wat doet de IND (immigratie - en naturalisatiedienst)?De IND is verantwoordelijk voor de uitvoering van het vreemdelingenbeleid in Nederland. Dat houdt in dat de IND alle aanvragen beoordeelt van vreemdelingen die in Nederland willen verblijven of Nederlander willen worden. Het kan gaan om vluchtelingen die niet veilig zijn in eigen land. Maar bijvoorbeeld ook om mensen die in Nederland willen werken en wonen. Of om mensen die al zo lang in Nederland wonen dat zij zich Nederlander voelen en daarom willen naturaliseren.
Idd geweldig nieuws, gefeliciteerd!
Helaas houd de IND nog altijd vrij verkeer van personen tegen en heb ik weinig goede woorden over voor deze criminele organisatie.
Maar dat mag de pret niet drukken.
Geniet er van