Usa

Hoi hoi,

Ik loop zelf al een jaar met het idee rond om naar Amerika te vertrekken. Ben op dit moment 19, dus ook erg jong, en zie de kans niet echt reeel om zomaar daar heen te gaan. Het idee erachter is dat ik Europa en met name Nederland gewoon niks vindt.
Weet jij, of iemand anders, mogelijkheden die je in Amerika hebt. Meer van is er makelijk werk te vinden etc etc. En waar kan je het best beginnen. Ik wil voor minimaal een half of heel jaar gaan en daarna verder kijken of ik nog terug naar Nederland ga.

Als iemand tips/sugesties heeft… heel graag.
Of mis is er zelfs wel iemand die hetzelfde wil…?

Krys

ik heb zelf ervaring met summercmaps via ccusa kun je eeens op kijken. www.ccusa.com dit is meestal voor 10 weken je krijgt ene 3 mnd visum en hebt dus ook nog even de tijd om te reizen. Ik zelf ben ana het kijken of ik dit schooljaar nog terug kan.

Heeey,
zoek je nog steeds een reisgenoot?

Het beste is dan om inderdaad gewoon bij zo’n kamp een baantje te vinden, of au-pair of gewoon gaan studeren in de US ! Als je daar eenmaal bent en het bevalt je daar dan lukt het je ook eerder en sneller om er echt werk te vinden zodat je kan blijven.