wie gaat er mee naar amerika

Ik ben een 18 jarige jongen. Momenteel zit ik nog in 5havo. Zodra ik klaar ben met havo zou ik graag een jaartje rond willen trekken in Amerika. Hier en daar wat bijverdienen. Ik dacht misschien zijn er mensen die dit ook willen en maybe zoeken die een reisgenoot ??? ;D

Ik zit al een tijdje met het idee maar heb mezelf nog niet echt laten informeren. Ik vind zelf dat er weinig over te vinden is. Ik vind op het internet veel over naar school gaan in Amerika (wat ontzettend duur is) en door een wergever naar Amerika gehaald worden. Verder vind ik maar weinig over de mogelijkheden om daar een jaartje rond te trekken. Weet jij meer? Kan je me dan mailen :slight_smile:

greets

elwin 8)

He Elwin

Heb ook een tijdje met het idee rond gelopen om naar Amerika te gaan.
En ja je kunt er heel wijnig over vinden maar heb je al een keertje op de site gekeken van de Ambassade?
En om naar Amerika te kunnen gaan moet je ook iets kunnen wat ze daar heel erg nodig hebben qua werk dan.
Dus je moet iets kunnen waar je makkelijk werk in kunt krijgen en waar zij niet genoeg mensen voor hebben.
Heel lastig maar oke ik hoop dat het je lukt.
Veel succes
:-*Nicole

hey,

wat je ook kunt doen is er eerst een paar maanden heengaan (3 maanden max met vakantievisum) en dan werk zoeken. Als het niet lukt ga je na een maand weer terug (dan mag het weer). Ik ga dat doen want er een jaar zomaar blijven kan niet, behalve als je voortvluchtig wilt zijn :stuck_out_tongue:

ik ga naar Californie, dus als je daar toevallig ook heen ging, ben ik reisgenoot :stuck_out_tongue:

eyy
miss heb je hier wat aan.
ik weet niet of je een groepsreis wil gaan doen. maar de ymca heeft een trektocht door amerika en canada je gaat dan met een groe jongeren van 17 tot 25 jaar en je heb er reisleiding bij zitten. ook ben je maar een vast bedrag kwijt want eten en de slaapplaats zit er al bij in. ik ga deze reis volgend jaar zomer doen ook ter fsluiting van mn havo. als je dit wat lijkt moet je gewoon even bij de site van de ymca kijken. www.ymca.nl. deze reis duurt alleen 3 weken. miss heb je er wat aan om er eerst rond te kijken of het je wat lijkt.
groetjes janette

hey, ik ben 23 jaar en lees net dat je naar California heen gaat! Wanneer precies ? Ik ben dit namelijk ook verplan?
Misschien kunnen we samen?

Mail mij even hierover: k.klister@benb.nl

thanx

:slight_smile: De plannen zijn al best wat gewijzigd… het is al een tijdje geleden dat ik dit gepost heb, grappig dat er nu pas mensen reageren :slight_smile: altijd leuk 8)

greets

elwin

Wzup dude. Ik wil ook wel op reis naar the States. Mij lijkt het leuk om met een groep mensen naar Californie of Florida te gaan. Mail zondag400@hotmail.com