November,de bladerval wordt minder en lossen op,de zon gaat steeds lager staan(als die er is)en de dagen worden zichtbaar korter.
De meeting;ik ben met toos "achter de schermen"bezig met vervoer;dus dat zal wel lukken
De verkiezing;heb daar een topic aan besteed,maar we weten al dat we gaan winnen;we zijn immers het grootste forum op wereldwijzer,onze community is vast.
Ikzelf heb een balletje opgegooid bij Jeroen om op TT een camchat te openen,ik wacht op een reactie of het haalbaar is.
Het zou uniek zijn in nederland qua landenforums;vrijblijvend je cam openen en live met elkaar praten;dus geen berichten meer sturen op TT,maar nogmaals;het is een idee.
ben benieuwd of dat gaat lukken met die camchat…
is die dan nog wel later terug te lezen? of alleen voor die mensen die dan online zijn?
ik denk dat de meeting van 18e nov een unieke in de geschiedenis van ons turkije forum gaat worden, alleen al omdat er zoveel mensen zijn die nu toe hebben gezegd te komen en ik denk door de “peer pressure” het nu niet kunnen maken om 1 dag voor tijd af te zeggen
ik heb er onwijs veel zin in en mijn besluit om eerder naar huis te komen heeft er nix mee te maken, maar toen ik eenmaal die overweging had gemaakt, wist ik CKER dat ie igg voor de 18e moest zijn!!
voor mij persoonlijk hoeft het niet, maar ik zeg geen nee. En ja we weten van elkaar wel hoe we eruit zien…en nee je hoeft die cam niet altijd te gebruiken. Maar het is niet aan mij om te beslissen…gelukkig niet…
Tja en dan de meeting…een mega happening deze keer.
:eek:
besef me net ineens wat camchat inhoudt…
alsof iemand erop zit te wachten met mij te kletsen op zondagmiddag om 3 uur als ik net uit bed ben…
okey… in st petersburg of mongolie… kan ik me IETS bij voorstellen, maar daar kom ik voorlopig niet meer
ik denk ook dat de charme en de kracht van het forum is, dat het zo lekker anoniem kan zijn en je met een vreemde kan kleppen en iedereen er nog op kan reageren en kan teruglezen, als ze dat willen…
denk dat er weinig van een cam gebruik gemaakt zal worden, ik klep prive met de mensen waarmee ik dat wil en als ik anderen wil zien, spreken we af…