Uitzichtloze situatie? Ik weiger mij hierbij neer te leggen. Hoe diep kan/mag een mens nog zinken..

Het is moeilijk om te accepteren. Je vriend, beste maatje die steeds verder weg zakt en alles kwijt is geraakt. Nog net niet “dakloos” in de zin van…wel een “slaapplaats” maar niet meer dan dat en daar bedoel ik mee dat hij niet in een huis woont. Geen stromend water, electriciteit. Wel een gasfles waar hij gelukkig een half jaar mee toe kan. Ik heb hem geld voor een fiets gegeven. Die heeft hij op z’n minst nodig. Anders moet hij kilometers lopen om boodschapjes te halen. Ik kan het niet uitstaan dat er mensen zijn die zo moeten leven. Ik heb vaker ellende gezien. In Zuid-Afrika waar ik vrijwilligerswerk heb gedaan bij kinderen. Zieke kinderen die hun ouders nooit zagen omdat die geen geld hadden om ze te bezoeken. Verwaarloosde en mishandelde kinderen. Townships, waar een miljoen mensen wonen in golfplaten constructies. Mensen zouden zo niet mogen/moeten leven.
Dit gaat ook op voor dieren. (hebben dieren minder rechten dan mensen?) Verwaarloosd, mishandeld, vastgeketend. Zonder liefde en aandacht je leven door moeten worstelen…zo noem ik het maar. Ik heb ze in 2011 in Griekenland, in een asiel gezien. De mooiste en jongste hondjes gingen eerst naar een adoptie gezin. De “lelijke”, oudere en getraumatiseerde honden zijn waarschijnlijk gedoemd hun hele leven in het asiel te blijven. Zonder de liefde en aandacht van een gezin.
En toch waren deze ervaringen twee van mijn mooist en meest intensieve-in mijn hele leven.

Oké, ik weet het. Ik kan niet iedereen helpen, om op de situatie van mijn vriend terug te komen maar als ik al opgeef wat moet hij dan?? Hij kan niet verder zinken. Hij heeft de bodem geraakt maar ik ga me er niet bij neerleggen!
Ik ben bereid mijn huurhuis op korte termijn op te zeggen en me bij hem in de buurt te vestigen. (Gran Canaria of Zuid- Spanje) Dan kan ik tenminste zien hoe het met hem gaat en wie wil nu niet graag bij zijn/haar geliefde/maatje zijn. Zie dit alstublieft niet als een zielig verhaal maar als een vraag om hulp. Ik kan en wil niet om de feiten heen draaien. Dit is wat er in deze wereld gebeurd. De feiten. De werkelijkheid.

Nu mijn oproep aan u. Al is er maar één iemand die iets voor ons kan betekenen. Ik wil graag werken. Motivatie 100%. Ik ben erg zelfstandig, ondernemend, avontuurlijk, intelligent, internationaal ingesteld, praktisch, empatisch en betrouwbaar.
Ik richt me hier op de Nederlanders. Ik spreek ook Engels. Ervaring in werken met kinderen(nanny), dieren (ook huisdier verzorging), huisoppas (tijdens uw vakantie of zakenreis) of beheerder vakantiewoningen waarbij ik ook de schoonmaak, sleuteloverdracht e.d. kan doen. Ik heb ook jaren ervaring met de thuiszorg. Huishoudelijke verzorging bij senioren en gezinnen thuis.
Ik rook niet en ben gezond.
Als het mogelijk is om intern te gaan bij u dan gaat mijn voorkeur hier naar uit.

Ik ben volkomen vrij om te gaan. Mijn twee dochters wonen zelfstandig.

Wij van CBIS.COM zijn een ervaren contactcenter, dat al jaren tevreden klanten heeft.
Ons vestiging in Casablanca heeft een capaciteit van 200 werkplekken.
Onze opdrachtgevers zijn grote bedrijven uit heel Europa.

Als dynamische bedrijf dat fors aan het groeien is zijn wij opzoek naar:
KLANTENSERVICE MEDEWERKERS INBOUND (M/V)

Wij verwachten:
· Een professionele houding en discipline.
· Uitstekend Nederlands of Vlaamstalig
· Basis computer skills
· Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden
· Klantvriendelijk ingesteld
· Ervaring in een contactcenter is een pre.
· Vele doorgroeimogelijkheden.
Wij bieden:
· Een stabiele en betrouwbare werkomgeving met een internationaal management.
· Een open en professionele cultuur met ruimte voor persoonlijke inbreng en ontplooiing.
· Interessante uitdagingen om dagelijks uw talent en kennis te ontwikkelen.
· Interne training, coaching en intensieve begeleiding van een Nederlandstalige supervisor.
· Na een proefperiode een vaste aanstelling, conform de wetgeving in Marokko.
· Zeer aantrekkelijke salaris (vast + variabel) met behaalbare targets.
· Salaris en bonussen worden op tijd uitbetaald.
· Goede arbeidsvoorwaarden en zorgverzekering.

Ben jij ons nieuwe aanwinst en wil jij de uitdaging met ons aan, stuur je CV naar mourghiahmed11@gmail.com of bel naar 00212 608616819. We zien je sollicitatie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
HR CBIS.COM
www.cbiscom.com