Langdurige werkplek gezocht. Met mijn hond.

Hallo,
Ik ben Jolanda 40 jaar en vorig jaar werkloos geraakt. Aangezien er nog niet een nieuwebaan op mijn pad is gekomen hoop ik mijn droom waar te kunnen maken. Werken en wonen in het buitenland.
Ik zoek een baan ,liefst met dieren , of op een boerderij. Een heel belangrijk punt is, ik wil mijn hond meenemen.
Al mijn spaargeld is helaas opgegaan dus, zoek ik een baan tegen kost en inwoning óf betaald.
Wel graag voor langere tijd. Vanaf november ben ik beschikbaar.

beste jolanda,

Enige tijd geleden heb ik ook zo n advertentie geplaatst en weinig reacties ontvangen.
Ik had toen alleen een kat.
Zou graag weten hoe
de zoektocht jou tot nu is vergaan en of je ook op andere manieren zoekt,

vriendelijke groet,

usha

Er zijn sites waar je werk kan vinden tegen kost en inwoning zoals workaway en helpx.Een hond meenemen is niet evident, maar ik denk wel dat je iets kan vinden. Er is ook een site om op dieren te letten in het buitenland, terwijl hun baas op reis is of iets dergelijks.

1 like

Hallo,
Jouw advertentie is al van een tijdje geleden, dus mijn eerste vraag is of je nog op zoek bent.

Wij hebben een camping in Duitsland, en hier zou heel goed plaats zijn voor iemand die op verschillende gebieden zou kunnen inspringen. We hebben een paar schapen en kippen die verzorgd moeten worden. We hebben het af en toe heel druk in ons restaurant, en dan zou het fijn zijn als er iemand glazen kan spoelen. de afwas in/ uit de maschine kan doen enz… Ook hebben we hutten en bungalows, en misschien zou je in geval van nood kunnen helpen bij de reiniging, en ook bijspringen bij de receptie zou mooi zijn.
We zouden in het seizoen een hut ter beschikking kunnen stellen, en in de winter een bungalow. Verder zouden we nog moeten afspreken.

Als je nog beschikbaar bent, is dus de volgende vraag of onze mogelijkheden interessant zijn. In dat geval zouden we graag van je horen, zo mogelijk graag met een foto, en ook iets over wat je zoal gedaan hebt/ kunt doen.

Bij voorbaat dank voor je reactie, en vriendelijke groeten, Jan

• Updated - - -

N.B. een reactie is het handigst via e-mail: jowakker@live.nl