gezocht vrijwilligerswerk (huisdieren) tegen kost en inwoning buitenland

Goede dag allemaal,

Zou iemand misschien een site weten waar ik in contact kan komen met mensen die hulp aan huis zoeken met het verzorgen van hun dieren tegen kost en inwoning of bij een asiel in het buitenland?

Dit is de rede waarom ik dit graag zou willen:
Viavia was ik in contact gekomen met een Nederlandse vrouw in Portugal die geopereerd moet worden en die zelf een heel groot aantal honden/katten/kippen en vogels heeft. Er werd iemand gezocht die haar tegen kost en inwoning kon komen helpen voor 3 maanden. Nou heb ik contact gehad met die mevrouw maar helaas voor mij ziet ze er toch vanaf omdat haar buren in de omgeving nu hebben gezegd dat ze haar er wel doorheen slaan.
Nou ben ik wel op een idee gebracht en zou ik dit heel graag willen doen voor mensen die dus om wat voor redenen hulp nodig hebben.

Ik heb veel ervaring met dieren. Heb o.a 2 jaar gewerkt als dierverzorgster voornamelijk de honden. Zelf ook opleiding gedaan voor hondengedragstherapeut en instructeur. Heb 3 jaar les gegeven op een hondenschool en heb zelf een kat. Als kind af aan opgegroeid met veel diverse dieren. Pas ook regelmatig op als huisdierenoppas dus weet waar ik het over heb.
Ik doe het omdat dieren mijn passie zijn en omdat ik graag ooit in het buitenland een asiel zou willen om zwerfdieren te helpen. Daarom is het voor mij fijn om veel ervaring op te doen. Verder vind ik het fijn om andere te helpen.

Mocht er iemand zijn die wat weet voor mij dan zou ik dit heel erg waarderen.

Dank.
Lieve groetjes Renee