Vrijwilligerswerk dieren

Heey,

Ik heb besloten om volgend jaar nog niet te beginnen met studeren, maar eerst een jaar/half jaar wat anders te doen. Nu leek het me heel leuk om iets van vrijwilligerswerk te doen met dieren: helpen in een opvangcentrum, asiel of op een boederij of iets dergelijks in het buitenland (liefst spanje of portugal, maar voor andere landen tips mag ook). Weet iemand nog organisaties of plekken waar ze mensen nodig hebben?
Ik wil niet reizen via zo’n organisatie waar je eerst zelf heel veel geld moet betalen voordat ze je kunnen plaatsen of iets dergelijks. Het zou fijn zijn als er kost en inwoning tegenover zou kunnen staan.
Alle tips zijn welkom!

Hoi marloes,

Op onze site www.wereldwerk.eu staat een advertentie van een opvangcentrum voor dieren in Griekenland. Zij zijn opzoek naar vrijwilligers voor kost en inwoning! Ook voor Portugal hebben we advertenties, maar dat zijn meer campings/B&B! Kijk eens op onze site: www.wereldwerk.eu, bij ons hoef je niet “veel geld te betalen (tis gratis) voordat ze je kunnen plaatsen”.

Succes en alvast veel plezier!

Groet,

Wouter

Haha, jij speurt het forum ook goed af om die site onder de aandacht te brengen :stuck_out_tongue: Elke keer als ik berichtje plaats reageer jij. Maar wel bedankt in ieder geval, ik hou wereldwerk.eu al een tijdje in de gaten om te kijken of er nieuwe advertenties bijkomen.

Haha, nou het valt mee, als je de statistieken erop na slaat… 1 keer per maand probeer ik het enigzins in de gaten te houden! Maar Griekenland is dus niets voor je?

In ieder geval veel plezier en binnkort is ook mijn reisverhaal te lezen op wereldwerk.eu!

Groetjes!

Hai,

Weet niet of je nog wat zoekt ?

Zo ja, dan graag mp