Mijn naam is Oane en ik ga begin volgend jaar (februari/maart) een half jaar reizen richting Azië/Oceanië. Nu wil ik een deel van mijn reis gaan besteden aan het doen van vrijwilligerswerk. Dit lijkt mij de ideale manier om het land en zijn cultuur en natuur goed te leren kennen. Het lijkt mij echt geweldig om met dieren of de natuur te werken.
Nu heb ik op het internet al eea gevonden, maar het valt mij op dat er erg prijzige organisaties tussen zitten.
Super leuk dat je in Azië/Oceanië gaat reizen en ook vrijwilligerswerk wilt doen! Vrijwilligerswerk is inderdaad een ideale manier om een land, de bevolking en de cultuur beter te leren kennen. Wij hebben momenteel een vrijwilligersproject in een honden en katten opvangcentrum in Thailand. Voor meer informatie en prijzen neem een kijkje op onze website: http://www.world-experience.nl/vrijwilligersprojecten/dier-en-natuur/honden-en-katten-opvangcentrum/
Mocht je algemene vragen hebben omtrent vrijwilligerswerk, reizen of Azië/Oceanië dan kun je die ook altijd aan ons stellen. Succes en veel plezier met de voorbereidingen!
Wat goed en leuk dat je vrijwilligerswerk gaat doen. Wij hebben geen specifiek werk met dieren.
Maar op onze educatieve boerderij kan jij misschien wat betekenen.
Wij zijn een kleine organisatie, die geen organisatie kosten vragen.
Kosten onderdak en eten&drinken is voor eigen rekening.
Nieuwsgierig bezoek onze website : www.hopefulchildren.org
als je meer mogelijkheden wilt verkennen en vergelijken kun je de Wereldwijzer Vrijwilligersdag bezoeken! Dan heb je 24 aanbieders van vrijwilligerswerk in het buitenland bij elkaar. De dag is op 9 november in Utrecht.