he hallo allemaal ik zit met een probleem ik wil graag naar azie om mij eigen daar nuttig te maken en ik zoek dan ook mensen die mij kunnen helpen bij het vinden van hulpprojecten waar ik bv aan mee kan werken het lijkt mij interesant om met dieren te werken of hulp projecten voor het bouwen van scholen het slaan van waterputten enzovoorts dit hoeft niet specifiek in azie africa is ook oke voor mij ik wil mijn eigen gewoon nuttig maken bij mensen die dat het hardst nodig hebben als iemand mij daarbij kan helpen u bent welkom met iedeeen en suggesties bij voorbaat dank voor uw aandacht groetjes raysan
Beste Raysan,
Misschien kun je naar Lopburi reizen - ongeveer 165 km van Bangkok/Thailand.
Om een tijdje als (onbetaald) vrijwilliger te werken in de Tempel Wat Phra Bat Nam Phu - Hospice for Aids dying destitutes?
SAMEN bemiddelt jongeren die voor een half jaar of langer als vrijwilliger op een straatkinderen project willen meeleven en -werken. Er zijn diverse projecten in landen in Afrika, Azië en Zuid-Amerika.
SAMEN doet de bemiddeling geheel gratis. Je zorgt zelf voor je reis en geeft een kleine vergoeding aan het project zelf.
Neem eens een kijkje op de website van SAMEN!
Hallo! Ik vertrek in juli naar Thailand om er vrijwilligerswerk te doen in een opvangcentrum voor mishandelde dieren, vooral apen, beren en tijgers. Je kan alle info vinden op www.wfft.org .
Als je snel bent kun je je nog inschrijven voor het voorbereidingsweekend van SIW Stichting Internationale vrijwilligers-projekten SIW (non-profit organisatie en niet gebonden aan enige religie) Dan kun je nog deze zomer een project doen in Azie of latijns-Amerika; Engelse lesgeven in Thailand of een school bouwen in Nepal of… nog veel meer mogelijkheden.
veel succes,
Gonny
Kijk ook even op www.icanederland.nl. Krijg je een goede voorbereiding, en meeste projecten ter plaatse bieden jou kost en inwoning!
op mijn linksite staan adressen naar allerlei projecten voor vrijwilligerswerk in azie en afrika.
ik heb alleen de NIET commerciele organisaties erop staan en in de meeste gevallen is het een site van het project zelf.
Hoi!
Mocht je naar Maleisie willen dan is www.hati.org.my een goede site om vrijwilligerswerk te vinden.
Groet,
Carolien