Hoiii Allemaal,
Wat zijn de leuke en niet leuke tenten in Blanes???
ben ik erg benieuwd naar.
Oke laat het me weten
alvast bedankt
Groetejs Hessie
Hoiii Allemaal,
Wat zijn de leuke en niet leuke tenten in Blanes???
ben ik erg benieuwd naar.
Oke laat het me weten
alvast bedankt
Groetejs Hessie
Check de info over Blanes die bovenaan het forum staat… Daar staat een hoop over het uitgaansleven.
Ligt er natuurlijk aan wat je wilt. Paar avondjes naar Lloret, Malgrat of Calella voor de variatie is ook erg aan te raden. In Blanes ben je anders na een week wel uitgekeken, vind ik.
Dat scheelt als je er maar een weekje bent… Maar volgens mij kun je ook heel erg goed stappen in Lloret en Callela… Waren we maar al zover…
Ik kon me vorig jaar 2 weken lang uitleven in de Arena. Echt een toptent…
Lloret vond k een beetje te massaal… maar ja, das mijn mening…
idd de arena is ook gezellie maar las vegas vind ik ook een leuke tent… verder vind ik de cafetjes zoals de klomp, sunset, de boemel vet gezellie
in blanes kun je goed uitgaan hoor.
ik hoef er in ieder egval niet voor naar een andere plaats
sunset schijnt wel lekker goedkoop te zijn en is vanaf half 10 al open dus daar kan je sowieso goed indrinken als je daar behoefte aan hebt, verder denk ik dat je best een nachtje naar bijvoorbeeld lloret kan gaan, massa toerisme idd, maar dat kan ook leuk zijn! kijk maar naar A’dam!
groetjes Lies
ging vroeger altijd naar Blanes beach dat is nu mimos geworden…
Las Vegas vind ik zelf niks wel leuke tent maar erg jong publiek vaak…
Vorig jaar zelf veel naar DeClap geweest veel bekende van de jaren ervoor en gezellig personeel !!
mimos is aan te raden door de lachgas balonnen
wat vind jij jong publiek?
Originally posted by Culemborgers@06-07-2004, 15:36:03
** wat vind jij jong publiek? **
rond de 15 / 16
Originally posted by Blanes_beach@06-07-2004, 17:39:46
rond de 15 / 16
Das idd jong ja. Een echte bReEzr sLEtTen tent dus. Leuk om een keer naar toe te… euuhh, daar moeten we dus niet heen
Originally posted by Culemborgers@06-07-2004, 18:32:15
** Das idd jong ja. Een echte bReEzr sLEtTentent dus. Leuk om een keer naar toe te… euuhh, daar moeten we dus niet heen
**
als je sex wil moet je daar heen
hehehe