Blanesss

Kerels,… Girliejss,
wie gaan er allemaal tussen 8 en 17 aug naar blanes toew! wij in ieder geval wel met 6 jongens, als er nog mensen zijn met tips over uitgaan of dingen die we moeten weten over blanes, we horen het graag, dus reageer ff als je wilt met jullie mening of gedachte over Blanes!!!

Groeten Ons

eeys
Wij gaan van 5 tot 14 augustus naar Blanes. Zijn met 8 meiden.
Hebben er allemaal ontzettend veel zin in! Ik hoop dat het uitgaan een beetje bevalt, maar op de forums zijn veel positieve reacties te lezen! Komt goed!
Misschien zien we jullie wel!

Blanes is Vett…!!:smiley:

Wij gaan met 5 meiden van 12 tot 25 augustus… de beachtparty is erg leuk en gezellig… en Lloret is ook wel goed te doen… verder kan je gewoon goed uitgaan in Blanes… lees maar bij dingen over Blanes… algemeen

Uitgaan in Blanes is ook vett :smiley: B)

Wy gingen altyd eerst indrinken by de Boemel B)
En dan door nr de ArenA…!!
Ookal zat Las Vegas er pal naast :lol:
Maaar daar lieten ze alleen maar van die kleine kindjes binne :rolleyes:

Kuss,

De Boemel, Hebbes, Sunset of de Klomp zijn echte aanraders… wij zaten altijd in de Sunset… echt vet gezellig overal daar…
Iemand trouwens al in Annie’s verjaardag geweest??

Ikkuuuhh …!! :smiley:

aaah jullie weten alles al en ik moet nog zo lang wachten voordat ik het zie!! jullie make me jaloers :wink:

Woehooeee …!!
We maken het meisje die 1040 eieren liet vallen jaloers :lol:

hahaha ajoh dat zijn ze al weer vergete op me werk :wink: ik heb nu een eierenfobie en ik heb vandaag gelukkig ook geen eieren hoeven bijvullen!! :lol: :smiley:

Okid0kieeee :smiley:

haha :lol: