Binnen enkele weken vertrekken we voor de eerste keer naar Blanes.
Aangezien we onze tijd ten volste willen benutten zijn we op zoek naar wat tips en tricks… zodat we ons bijvoorbeeld niet moeten doodzoeken naar een supermarkt, leuke uitgaansgelegenheden enz…;
Mijn vraag luidt dus: kunnen alle huidige/ex/toekomstige blanesgangers aub hier hun tips & tricks delen… ?
Supermarkte genoeg, al zijn ze niet zo groot zoals in NL… loop over straat en je vind er zo 1
Voor uitgaan t zelfde, loop 's avonds over straat en er zijn genoeg proppers die je aanbevelen daar en daar naar toe te gaan…en dan kan je alsnog zelf je planne maken;)
(al moet ik zeggen dat "camping-feesjes ook leuk zijn voor de verandering:biggrin:)
Ja… dat is er zeker.
Ik weet niet waar je verblijft, maar achter camping La Masia is een groot sport terrein… Als ik iets vind om het beter uit te leggen laat ik het nog wel weten
'S nachts zou ik er niet komen, dan zit er spaanse hang jeugd, maar overdag kan je er goed voetballe/basketballe enz.
Ja, andré jij bent gek.
Overdag beetje sporten in die pokke hitte.
Maar uitgaan, tsja het moet je smaak zijn hé.
Persoonlijk vind ik het leuk om terrasje te pakken, daarna een "voor"discotheek in te gaan & daarna door naar de Arena!
Las Vegas is naar mijn mening totaal een *** tent, en Blanes Beach is ook niet helemaal “mijn” ding
Supermarkten, je hebt er genoeg zitten.
Maar sommige dingen zijn wel handig om mee te nemen vanuit huis.
Bijv. Leverpastei voor op brood kennen ze niet, en macaroni kruiden ook niet:p
Balans, haha, die ben je na 8 dagen echt kwijt, wij gaan nu 12 dagen naar calella, kijken hoe het daar is.
ik denk dat als je het drinken en zonnen met sporten combineert, dan sterf je daar serieus, dan zul je nooit meer opstaan uit je appartement, of dat van een ander.
maargoed, voor mij was de balans tussen feesten en drinken beter te vinden: allebei zoveel mogelijk (oh wat klinkt dat slecht) :evil:
ennuh, las vegas vond ik wel een toptent, en er ging toen in zon binnenstraatje n nieuwe tent open, met de eerste week (?) lachgas, dat was pas vet, alleen die toko was niks aan zonder die ballonnetjes.(vorig jaar) ohja, lotus rocks
nee niet blanes beach, want die bestond al onder de naam mimos toch? dit was een splinternieuwe discotheek, je moest met zon trap naar onder (niet zo diep als bij las vegas en arena) en t was op weg van app. lotus naar het strand in zon zijstraatje