Twin Palms Phuket

Heeft er iemand ervaring met dit hotel? Ik heb de website reeds bekeken en ziet er wel heel mooi uit…Zo mooi dat ik me afvraag of je daar eigenlijk wel in gewone vakantiekledij mag rondparaderen :)…

Hebben ze daar een kapper?

Wij gaan er op huwelijksreis in oktober. :wub:

Als jullie ervaring hebben met dit hotel of tips hebben, please let me know!!

Doei doei

Ik heb ook maar even de diverse websites afgestruind om het te bekijken… Ik moet zeggen dat het er fantastisch uitziet. Indien je er niet in je gewone vakantiekleding rond zou mogen lopen, dan is het z’n geld niet waard; maar troost je dat kan in Thailand dus wel. ik weet niet of er een kapper aanwezig is, maar ook dat is zo geregeld via de recptie.

Fijne huwelijksreis,
Joe

Uitstekend hotel.

Ze zijn momenteel aan het bouwen naast de duer daar, dus vraag voor de zekerheid wel na of dat in Oktober klaar is.

Oei…Ja, dat lijkt me interessant om even na te vragen. Alvast bedankt voor de tip! Ben je er recent geweest misschien? En zijn het echt serieuze en storende verbouwingen? Zijn de verbouwingen door dit hotel zelf ter uitbreiding of is het door een ander hotel? vele groetjes!!

Hi \Kalista, ik ben vorig jaar naar Twin Palms geweest.
Ze waren er toen ook naast aan het bouwen, dat wordt het restaurant.
Toen was het restaurant nog aan de overkant, op het strand.
Ik vond het een goed hotel en heb een heel fijne vakantie gehad.
De gewone kamers zijn al super, maar de kamers met eigen ingang naar het zwembad zijn het mooist. Volgens mij was er geen kapper, wel een heeeel goeie spa. Maar zoals reeds eerder gezegd, een kapper is absoluut geen probleem, zo te regelen, zoals alles in Thailand. Je hoeft daar echt niet in gala te lopen hoor.Alleen in de bar en eetzaal niet met zwemkleding maar dat is, denk ik, heel normaal. Je gaat er geen spijt van krijgen hoor.
Ik ben al wel 10keer in Thailand geweest en dit is echt een van de betere hotels. Mijn schoondochter is een Thaise en gaat ook vaak met ons mee, heeft wel voordelen ivm de taal. Als je vragen hebt : kom maar op hoor