hallo allemaal!:zon:
In de kerstvakantie gaan mijn vriend en ik naar Thailand. Voor drie weken. Dit is de eerste keer dat we alleen het ticket hebben geboekt. Op advies van anderen die vertelden dat je beter alles daar kunt boeken. bij het ticket zaten wel al twee nachten bijgeboekt in bangkok. We komen op eerste kerstdag aan. Is het in deze periode ook niet verstandig om wat dingen vast te leggen of zijn er mensen die weten dat je ook in die periode gewoon daar ook hotels kan vinden?
Ik heb ook een lonely planet aangeschaft.
Enge beesten tegenkomen op klaarlichte dag vind ik niet erg… maar hoe hebben jullie het meegemaakt in hotelkamers/hutjes? s nachts zou ik het supereng vinden als er een spin over mijn gezicht loopt of zo.:paranoid:…ja sorry mensen…hahaha. Ik heb nog meer vragen, maar ik ga eerst eens op mijn gemakje de site maar eens doorlezen… ik heb me net aangemeld en dit wilde ik in ieder geval vragen! alvast bedankt voor reacties:)
hoi,
1 tip zorg dat je met de jaarwisseling op een of ander mooi strand bent, echt SUPER!!! Wij waren op patong beacht op Phuket. Echt geweldig.
doei doei
Zorg dat je NIET in BKK bent… Daar heb ik het jaar 2006 ingeluid en er was ECHT NIKS AAN…
Jenny
ok bedankt voor de tip! Balen dat het tegenviel…
ik zat zelf te denken aan Chiang Mai…denk je dat het daar ook leuk is om oud en nieuw te vieren? groetjes Sandra
hoe was het op patong beach kun je me daar een hotel aanraden is het leven daar duurder als bv in pattaya heb ik horen zeggen
grtz john 23:wereld:
hoezo op het strand? is er dan meer te doen? doen ze wat extra’s?
groetjes san
Op patong is er tijdens de jaarwisseling enorm veel vuurwerk, dit wordt vanaf de hotels aan het strand afgeschoten. Het is rond de jaarwisseling enorm druk op het strand. Kijk hierbij uit want de veiligheidsvoorschriften zijn iets soepeler dan in nederland. Rond de kerst is er tevens de jaarlijkse tsunami herdenking op het strand.
En San de enge beesten valt wel mee. Behalve wat kakkerlakken zijn wij nog niet veel beesten tegengekomen. Tip leg op je kamer een nat wc- papiertje over de afvoeren naar de riolering.
John wij kennen wel enkele hotels op Patong. Wat wil je bijv. direct aan het strand? Welke prijsklasse?
hoi samba
ik heb inmiddels een hotel geboekt het heet club bamboo en voor de rest zijn er daar dingen die je echt gedaan moet hebben en wat betreft gezellige kroegen of terrasjes en restaurants alle tips zijn welkom
grtz john23
hoi john,
Club bamboo zegt me wel iets, maar waar het ergens in patong ligt weet ik niet. De gezellige kroegen en restaurants zul je vanzelf tegen komen als je door patong loopt. Heb je bijv.behoefte aan een nederlandse of belgische kroeg of restaurant op phuket. Ik denk dat er wel 10 zitten.Wat wij een van de meest leuke dingen vonden op phuket is het zeekanoen.
Je gaat met een kano door een inham zodat je op een soort binnenmeer van een eiland komt. Op dit binnenmeer is het een oase van rust. Je hoort aleen maar vogels.