Kerst en oud en nieuw

Nog 4,5 week en dan vertrek ik! Is het verstandig om voor de kerstdagen en oud en nieuw alvast iets te boeken vanuit NL? Ik heb alleen nog niet echt een idee waar ik dan ben…:S

Ik heb alleen de eerste twee weken vastgelegd, omdat er dan iemand meereist die na twee weken weer naar huis gaat. Daarna heb ik nog geeeeen idee… Handig of niet handig?

hangt er van af waar je met kerst en nieuwjaarsdag wilt zitten. Mijn ervaring is dat internet sites als agoda.com, booking.com en sawasdee.com eind december veel hotels vol hebben maar dat de low budget hotels altijd wel plek hebben, zelfs op een kleine eiland als koh tao.

Met kerst zit ik in Bangkok en met oud en nieuw op koh Samui.

:chin:ligt er aan wat je wilt die dagen super de luxe of gewoontjes om te slapen mijn ervaring is dat er altijd wel een plekje te vinden is om te overnachten de echte luxe hotels zal ik wel van te voren boeken.
Kerst word door de thai niet echt gevierd oud en nieuw eigenlijk ook alleen op drukke plekken Thai nieuwjaar is in April
fijne dagen in Thailand alvast toegewenst:THAILAND::cambodia:

Nee hoor, ik hoef niet in een luxe hotel te zijn.

Tegen de kersttijd ben ik in de omgeving van Phuket, met oud en nieuw…geen idee!

Ik zou van tervoren gewoon een kamer boeken voor 1 nacht,moest eventueel de kamer je niet bekoren dan kan je nog altijd wat rondkijken voor een betere accomodatie!