Kan iemand mij vertellen waar ik moet zijn om kerst en/ of oud en nieuw door te brengen (thailand, laos, vietnam, cambodja) dit jaar?
Ik reis alleen, vertrek begin oktober naar Bangkok, vlieg ergens eind februari weer terug en laat verder alles nog even open. Zou het wel leuk vinden om in elk geval deze laatste toch wel speciale dagen van het jaar in een gave omgeving door te brengen…
Groetjes, Ellen
Kerst heb ik de afgelopen twee jaar in Bago (Myanmar) en Kuta (Bali, Indonesie) doorgebracht… Kan ik dus geen antwoord op geven. Al was een dagje duiken gevolgd door een maaltje van verse krab en garnalen wel een van de beste cadeaus die ik ooit voor kerst heb gekregen/gegeven (aan mezelf, ja)
Dat zou je ook in Thailand kunnen doen.
Oud en nieuw heb ik een jaar in Bangkok gevierd, dat is absoluut GEEN aanrader. Massa’s mensen lopen rondjes rondom Kao Sarn Road, maar er is eigenlijk niks te doen. Geen vuurwerk, geen countdown, echt NIKS. De Thai vieren immers nieuwjaar met Songklan in mei (wat wel een aanrader is!).
Verschillende internationale hotels hebben arregementen voor Kerst en Oud en Nieuw, geen idee echter hoe speciaal dat is.
Groet,
Jenny