Thailand

Hoi,

Komende zomer ga ik met mijn vriendin naar Phuket 8) en verblijven dan 17 dagen in Hotel Patong Merlin **()
Heeft iemand hier misschien ervaring mee? ??? Alle informatie/tips over Thailand/Phuket/Patong Beach/Hotel Patong Merlin/excursie’s enz. zijn welkom!!! :wink: :smiley:

De groetjes, :-*

Mark

Hallo Marc het merlin hotel is gelegen langs de rustige kant van Patong ,maar op wandelafstand van de drukke Bangla Road met de bars en andere toestanden.We verbleven in Phuket 3 maal bijna een maand en kennen ondertussen Phuket al een beetje uit onze broekzak,deze zomer gaan we rondtrekken .
Laat je niet afschrikken door niet al te goede bedenkingen over Patong ,het is wel het drukste strand maar het heeft dan ook een hoop voordelen dan dat je ergens op een afgelegen strandje zit.
Heb je vragen mail gerust ,is het de eerste maal dat je Thailand doet ?

Hoi Marc,

Zo te horen is Phuket jou goed bevallen! 8)
Voor ons wordt het inderdaad de eerste keer dat we naar Thailand gaan …
Vraagje: Die keren dat je in Phuket was, zat je toen in het regenseizoen? Wij hebben hier naar geinformeerd, maar dat schijnt allemaal best wel mee te vallen … (bijna iedere dag een stortbui van een half uurtje?) Tijdens dit regenseizoen schijnt er ook een harde wind te staan, waardoor het (te) gevaarlijk is om te zwemmen i.v.m. sterke onderstroom. Is dat zo?
Verder: wij zijn zeker niet van plan om alle dagen naar het strand te gaan. We willen ook vanalles zien d.m.v. excursie’s. Heb je nog goeie tips/excursie’s die we niet mogen missen? (Een rondreis hadden we geen zin in, omdat we dat steeds van plaats naar plaats reizen en ons te veel aan een schema moeten houden.)
De groetjes en tot horens,

Mark

Zag je bericht staan op werledwijzer
een paar opmerkingen:
ga niet naar Phuket of je moet van massa toerisme houden
ga niet in de regentijd. De regen is het ount niet maar je ziet de zon nauwelijks probeer in de winter te gaan dan is er geen wolkje aan de hemel en ook niet zo warm
wil je meer weten dan kan je me bellen of langs komen in Bussum ik ken Thailand als mijn broekzak kom daar al 25 jaar (035-6920448)

Johan 54 jaar

Originally posted by marc@08-01-2003, 18:11:14
** Hallo Marc het merlin hotel is gelegen langs de rustige kant van Patong ,maar op wandelafstand van de drukke Bangla Road met de bars en andere toestanden.We verbleven in Phuket 3 maal bijna een maand en kennen ondertussen Phuket al een beetje uit onze broekzak,deze zomer gaan we rondtrekken .
Laat je niet afschrikken door niet al te goede bedenkingen over Patong ,het is wel het drukste strand maar het heeft dan ook een hoop voordelen dan dat je ergens op een afgelegen strandje zit.
Heb je vragen mail gerust ,is het de eerste maal dat je Thailand doet ? **

Hallo,
Ik lees dat je al vele jaren ervaring hebt in en rond Phuket.
We zijn als familie met 2 kinderen (12 en 9) sterk geinteresseerd in een volgende reis naar Thailand. Als eerste maal.
We houden van een goed (maar betaalbaar) hotel in half pension met faciliteiten voor de kinderen én niet te ver van winkeltjes. Ook mogelijkheden om van daaruit enkele uitstappen te maken zijn mooi meegenomen. Omdat de kinderen schoolgaande zijn, kunnen we enkel in juli of augustus gaan.
Wie heeft er ons wat nuttige tips : wat zijn goede hotels, wat te doen, wat niet ? Dank bij voorbaat !!