hotel met verblijfsmogelijkheid voor twee ouders en twee peuters

Voor vrienden ben ik op zoek naar een verblijf op krabi, Koh lanta of Phuket. Deze vrienden gaan in oktober naar Thaliand met twee peuters. Zij willen uiteraard met zn vieren in een huisje of hotel verblijven. Wie weet een goede gelegenheid waar zij dan kunne verblijven…

Alvast bedankt

groet Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:

Cor en Wilna ik ben afgelopen november 2014 met mijn peuter naar Thailand geweest. Wij hebben in Phuket Patong overnacht in het hotel Patong Palace. Dit hotel was super! Het ligt aan de drukke straat parallel langs de strandweg maar het ligt helemaal achter het restaurant zodat het overdag en savonds en snachts heel rustig is. Je hebt geen last van het lawaai. De kamers liggen aan een prachtige tuin en achterin een mooi zwembad met een peutergedeelte. Wij hadden een hele ruime mooie kamer op de 1e verdieping met een heel groot balkon. Het ontbijt is gewoon normaal en de medewerkers zijn superaardig. En heel belangrijk de prijs is ook geweldig. En het is maar een kort stukje lopen naar het strand.

Omdat ik met een peuter was en ze niet echt super wilde eten in Thailand ben ik maar uiteindelijk elke avond bij het restaurant van het hotel gaan eten (als ze daar moeilijk ging doen was de kamer dichtbij… Het eten is er superlekker en ze waren superlief voor mijn peuter. Omdat deze niet echt wilde eten maar wel een gekookt eitje, kreeg ze altijd een gekookt eitje en patatjes geserveerd op een Hello Kitty bordje en bestek en beker. Ook tilden ze altijd de buggy voor mij mee naar boven of alle boodschapjes etc.

Het is een kleinschalig hotel maar voor deze prijsklasse is het een superhotel. Het ligt beetje in het “noorden” van Patong dus met een peuter is dat ook leuk omdat je dan aan een fijn stuk van het strand gaat liggen en voor savonds is het ook heel fijn omdat je geen gekke dingen kan doen met een peuter en het ook niet te laat wilt maken. Wij liepen altijd van het hotel langs alle kraampjes en winkeltjes naar Jungceylon en dan weer terug langs de straat of langs de strandweg. Met een peuter en buggy duurt dat veel langer dan normaal dus van het hotel naar Jungceylon heen en weer was precies een goed uitstapje voor savonds wat de peuter ook leuk vond en niet vermoeiend.

Het enige nadeel “kan” zijn dat er rondom het hotel veel wordt gebouwd dus overdag heb je heel veel bouwgeluiden. Maar dit vond ik niet erg want het was toch alleen overdag en we waren toch de hele dag bij het strand en als we bij het zwembad waren ach ja. Ik maakte er niet zo’n punt van. Alle hotels daar in de buurt (en dat zijn er veel horen hetzelfde geluid…)