Ik zit nog steeds te zoeken naar een vakantie.
Ik ben dus van plan om medio november tot ongeveer begin december 2 weken op vakantie te gaan (ik alleen met een kleine van 2,5 jaar).
Omdat ik al een keer in Thailand ben geweest en dat zeer goed beviel dacht ik natuurlijk gelijk eraan om weer naar Thailand te gaan. Maar een beetje googelend kwam ik ook Bali tegen. Nu zit ik te twijfelen en hoop op wat goede adviezen/tips van kenners om toch een goede uiteindelijke keuze te maken. (Ik zet dit even in Thailand en Indonesie forum neer).
Het volgende is het geval nl:
- Twee weken Bangkok met een rechtstreekse vlucht + hotel kom ik ongeveer op EUR 1400 uit voor mij en de kleine.
- Ik heb dit even berekend met 2 weken hotel in BKK.
- Twee weken Bali met een vlucht + hotel kom ik ook op EUR 1400 uit.
De prijs is dus hetzelfde voor 2 weken maar de bestemmingen totaal anders daarom twijfel ik (ook omdat ik nog nooit op Bali ben geweest).
-
Ik heb een budget van maximaal ong. EUR 2200 dus hou ik voor beide reizen nog EUR 800 over voor zakgeld/eten/dagtripjes/vervoer etc.
-
Bij de 2 weken BKK zou ik dus bv nog vervoer moeten hebben om bv een paar dagen naar Hua Hin te gaan voor het strand want wat moet ik nu de volle 2 weken in BKK doen.
-
Bij de 2 weken op Bali is de prijs wel voor een hotel in Denpasar dus niet aan het strand dus zou je elke dag met vervoer naar het strand moeten.
Welke keuze zou nu de beste zijn als ik elke dag bezienswaardigheden wil bezoeken (niet teveel want de kleine is er ook) maar ook lekker strand wil?
BKK - daar de bezienswaardigheden bezoeken en een paar dagen Hua Hin bv
of Denpasar - bezienswaardigheden op het eiland bezoeken en strand (met veel vervoer om de dingen te zien en telkens naar het strand te gaan)
Bij welke van de twee is mijn budget van EUR 800 voor zakgeld/vervoer/eten etc het best te doen voor 2 weken?
Sorry voor zoveel vragen maar ik weet het ook even niet meer.
Alvast bedankt.